By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Takeda søker nå 10 nye kollegaer i Norge, deriblant Brand Manager Gastroenterologi (GI) – Strategisk stilling med ansvar for hele GI-porteføljen med tre innovative legemidler. Takeda har en sterk posisjon, er i kraftig vekst og har en spennende pipeline innen Gastro. Stillingen rapporterer til Christine Andersen, Business Unit Director GI
Sentrale arbeidsoppgaver:
Aktuelle kandidater har høyere merkantil utdannelse og erfaring fra legemiddelindustrien fra tilsvarende rolle. Du har god strategisk tilnærming, og gjerne erfaring med å utvikle og implementere multichannelstrategier. God kunnskap om det norske helsevesenet er nødvendig, erfaring fra å arbeide med en portefølje av legemidler er ønskelig.
Vi søker deg som er ambisiøs og som kommuniserer like godt med kollegaer som eksterne samarbeidspartnere og kunder. Du må være kommersiell, ha driv, og kunne arbeide selvstendig og i team. Hvis du evner å tenke kreativt og utenfor fastlagte rammer er dette noe vi verdsetter i Takeda. Innovasjon og skaperkraft er det som driver oss fremover.
For mer informasjon, ta kontakt med Arnt Molvig i Compass Human Resources, telefon 934 40 805. Søknad med CV kan sendes snarest via søknadsknappen.
Nøkkelord | Legemiddelindustri, Brand Manager, Merkantil |
Bransjekategori | Helse / Sosial |
Bransje | Apotektjenester / farmasi |
Arbeidsgiver | Takeda AS |
Drammensveien 852 | |
1383 ASKER | |
Nettside | www.takeda.com/nn-no |
Tiltredelse | Snarest |
Lønn | Etter avtale |
Søknadsfrist | Snarest |
Arbeidsplass | Asker |
Tittel | Brand Manager |
Sektor | Privat |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Arnt Håvard Molvig Partner ahm@compass.no +4722007700 +4793440805 |