By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Arbeidsoppgaver
Kunden skal utvikle og implementere et helhetlig kvalitetssystem.
Grunnet størrelse, samt antall ulike fagområder er det ønskelig å ha ISO9001‐ standard som et mål, selv om det ikke er besluttet sertifisering på nåværende tidspunkt.
Prosjektgruppen planlegger å arbeide etter følgende faser/ leveranser (ikke sortert eller nevnt i kronologisk rekkefølge) under hovedleveransen etablering av helhetlig kvalitetssystem:
1. etablering av rammeverk/ «skjelett» for kvalitetssystem – midlertidig og permanent, inkl dokumentportal, prosessbibliotek, linker/ integrering mot annet innhold (under utvikling)
2. kartlegging av eksisterende kvalitetsarbeid, inkludert, men ikke begrenset til; dokument‐ og digitale maler, arbeidsprosesser, håndbøker, rutiner, prosedyrer, avvikshåndtering.
3. vedlikehold og oppdatering av milepælsplan, herunder prioritet av leveranser
4. standardisering av prosesser, begreper mm
5. utrulling og implementering av helhetlig kvalitetssystem.
Hva kunden ønsker å kjøpe av tjenester og hva de gjør selv må avtales underveis. Det er imidlertid et uttalt behov for ekspertise på kvalitets-feltet. Da kartlegging av behov er en delav oppdraget klarer vi ikke å være mer spesifikke per nå. Overordnet skal følgendeoppgaver løses:
Når leverandør er valgt forutsettes et samarbeid med oppdragsgiver mht. detaljert prosjektplan. Det er foreløpig tenkt tre hoved-milepæler:
1. Avklart hva som må være på plass før oktober 2019.
2. Avklart hva som må være på plass innen 01.01.2020
3. Avklart hva som må være på plass innen gitte tidsfrister på et senere tidspunkt.
Systematisk arbeid med en felles forpliktelse og forankring, samt kommunikasjonsarbeid vil skje kontinuerlig fra oppstart. Omfanget kan justeres underveis i arbeidet.
Nøkkelord | Kartlegging, Dokumentportal, Rammeverk, Implementering, Standardisering |
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Bransje | Applikasjonsutvikling |
Arbeidsgiver | TalentCo AS (hos kunde) |
Lysaker Torg | |
1366 Lysaker | |
Nettside | www.talentco.no |
Tiltredelse | Snarest |
Søknadsfrist | Snarest (23.08) |
Arbeidsplass | Oslo |
Tittel | Etablering av kvalitetssystem |
Sektor | Privat |
Omfang | Prosjekt |
Antall stillinger | 1 |
Karl Erik Øvergård Key Account Manager karl@talentco.no |