By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Hvem ser vi etter
En person med minimum Bachelor/3-årig (kan kompenseres med relevant arbeidserfaring) som er sulten på varierte utfordringer og arbeidsoppgaver. Som supportkonsulent på 1. linje må du være en strukturert, teknisk og analytisk person som har kunden i fokus og evne til å jobbe selvstendig, men også være en god teamplayer. Du vil jobbe med å supportere kundene våre via Zendesk og telefon, samt ha ansvar for å vedlikeholde knowledge-basene og sørge for at man leverer iht. SLA. Det er ønskelig at du kan jobbe minimum to senvakter i uken (kl.13-21) og ta to helgevakter (lørdag) i måneden.
Du kommer til å jobbe med
- Support med ZenDesk som ticketsystem.
- Analyse av supportytelse, KPI og utbedre tiltak for å effektivisere support
- Vedlikehold av innholdet i Confluence (intern-wiki/KB)
- Vedlikehold av innholdet på Hjelpsenteret/Zendesk Guide (ekstern-wiki/KB)
- Windows OS og iOS
- Kveldssupport (17-21) og helgesupport (lør: 10-19) - skiftordning
Det er en fordel om du har kunnskap om eller kjennskap til
- Problemløsning på HW og SW
- IT Service Management (ITIL)
- Varehandel og butikkdrift
- Klientdrift
- Infrastruktur
- SQL
Du er
- Løsningsorientert, analytisk og god til å feilsøke
- Ikke redd for å ta saker i egne hender
- Flink til å dokumentere
- Strukturert
- Pliktoppfyllende
- Selvgående - har evne til å jobbe selvstendig
- Evne til å jobbe i team, dele kompetanse og kunnskap
- Kundefokusert - serviceminded
- Tar ansvar og er opptatt av kvalitet, prosess og sluttresultat
- Flytende norsk muntlig
- Høy arbeidskapasitet og glad i arbeidslivet
Hva kan vi tilby deg?
- Lønn – konkurransedyktig
- Lokaler – helt nye
- Lunsj – god
- Treningsabonnement
Send inn din cv og en kort søknad via linken søk her. Ring Sølve Hogner Aarflot på 93 80 89 85 for nærmere informasjon om stillingen.
Nøkkelord | IT Support 1 linje, Kundeservice, Teknisk Support, IT Hardware/Software, Support |
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Bransje | Support |
Alternativ bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Alternativ bransje | Annet |
Arbeidsgiver | Front Systems AS |
Arnstein Arnebergs vei 30 | |
1366 LYSAKER | |
Nettside | www.frontsystems.no |
Tiltredelse | Etter avtale |
Lønn | Etter avtale |
Søknadsfrist | Snarest |
Arbeidsplass | Lysaker |
Tittel | Teknisk supportkonsulent |
Sektor | Privat |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Sølve Hogner Aarflot Partner/Senior Rådgiver solve@vhr.no +4793808985 |