By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Arbeidsoppgaver
Vi søker etter en koordinator og støtteressurs som kan bidra inn i lederteamet og for IT-direktør.
Ved oppstart av nye kontrakter for levering av transporttjenester i sommer, ble det gjennomført endringer i forretningsmodellen mot operatørene. Dette medfører endringer i ansvarsforhold og arbeidsprosesser - både mot operatørene, men også internt i de enkelte fagavdelingene hos kunden.
Konsulenten skal bl.a. kartlegge nå-situasjonen, identifisere behov for endringer av interne arbeidsprosesser som konsekvens av endret forretningsmodell mot operatørene samt koordinere gjennomføringen av identifiserte endringer.
Det er utviklet nye digitale løsninger som understøtter ny forretningsmodell, og kunden har et større antall utviklingsteam som forvalter og videreutvikler disse. Teamene jobber med en rekke teknologier og løsninger som brukes for bl.a. å realisere løsninger for sanntid, reiseinformasjon, monitorering, salg og billettering. Teamene jobber i stor grad svært autonomt, både teknisk og organisatorisk. Flere av våre løsninger leverer tjenester som eksterne operatører benytter seg av for å levere transporttjenester. Dette skaper en kompleks organisasjon som krever god koordinering, fasilitering og dialog mellom alle interne og eksterne interessenter.
Øvrige oppgaver blir formet underveis. Konsulenten vil jobbe tett med lederteamet bestående av IT-direktør og ledere for Forvaltning, Data Science, Arkitektur, Utvikling og Porteføljestyring og skal bistå med koordinering i lederteamet. Konsulenten vil dessuten bistå med forberedelser og gjennomføring av møter samt være bindeledd med/mellom andre enheter.
Om rollen og arbeidsoppgaver
▪ Koordinere høy grad av kompleksitet og kryssavhengigheter mellom team og interessenter –
internt og eksternt
▪ Bidra til fornuftig styring
▪ Strømlinjeforme og støtte beslutnings- og leveranseprosesser
▪ Arbeide i krysningspunkt mellom DPS og digitale produkt-/tjenesteteam i de ulike fagenheter
▪ Delta i “Scrum-of-Scrums" og følge opp koordineringsbehov
Krav til erfaring/kvalifikasjoner/kompetanse
Sentrale forutsetninger:
Nøkkelord | Koordinere, Prosesser, Leveransekoordinator, Styring, Dialog, Motivasjon |
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Bransje | Applikasjonsutvikling |
Arbeidsgiver | TalentCo AS (hos kunde) |
Lysaker Torg | |
1366 Lysaker | |
Nettside | www.talentco.no |
Tiltredelse | Snarest |
Søknadsfrist | Snarest (18.09) |
Arbeidsplass | Oslo |
Tittel | Koordinator og lederstøtte |
Sektor | Privat |
Omfang | Prosjekt |
Antall stillinger | 1 |
Karl Erik Øvergård Key Account Manager karl@talentco.no |