VESO er en av Norges ledende aktører innen levering av vaksiner, legemidler, vask- og desinfeksjonsprodukter til akvakultur og husdyrnæringen. Vår innkjøp- og logistikkansvarlig går over i en annen stilling internt, vi søker nå hans etterfølger.
Vi tilbyr
- En attraktiv stilling i et meget solid selskap
- Allsidige og spennende oppgaver og ansvar
- Frihet under ansvar og store muligheter til å forme din egen arbeidshverdag
- Godt faglig miljø med høy kompetanse og gjennomføringskraft
- Et ungt, godt og inkluderende arbeidsmiljø
- Stillingen rapporterer til økonomisjef
- Konkurransedyktige betingelser
Kvalifikasjoner og erfaring
- Du har bachelor innen økonomi, logistikk eller tilsvarende relevant utdanning
- Du har erfaring fra logistikk og innkjøp
- Erfaring fra SAP eller lignende ERP system er en fordel
- Gode excel ferdigheter
- Du kommuniserer godt på norsk og engelsk både muntlig og skriftlig
Personlige egenskaper
- Sosial, utadvendt og kontaktskapende
- Strukturert og resultatorientert
- Selvgående, gode samarbeidsevner, initiativrik og løsningsorientert
- Du er en relasjonsbygger som skaper langsiktige relasjoner internt såvel som eksternt
- Opptatt av å lykkes og utgjøre en forskjell
Arbeidsoppgaver
- Innkjøp og oppfølging av leverandører
- Lagerstyring
- Sikre og videreutvikle innkjøp/logistikk-funksjonen
- Sammen med lagersjef sørge for god og effektiv vareflyt
Har du spørsmål til stillingen ta kontakt med Steinar Jore tlf. 400 11 999 eller Roger Hem tlf. 928 45 876 hos Impact / Arena Personal.