By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Arbeidsoppgaver
Vi søker to junior prosjektmedarbeidere til vårt prosjekt for 2020 med 1-2 års arbeidserfaring.
Prosjektmedarbeiderne skal primært ha ansvar for å sikre gjennomføring og oppfølging av ulike oppgaver knyttet til delprosjektene som pågår i prosjektet innen området utvikling av verktøy og implementering av produkter.
Arbeidsoppgavene vil i hovedsak være knyttet til koordinering av bestillinger og montasje av informasjonsprodukter, samt bistå teamleder i større prosjekter. Hver enkelt montasje er forholdsvis enkel, men det er et stort antall posisjoner og parallelle prosjekter, som gjør at oppgaven er kompleks og krever nøyaktighet og utholdenhet.
Det vil også være oppgaver knyttet til utvikling av nye produkter og verktøy for prosjektet som skal håndteres av disse rollene, som innebærer koordinering av industridesign, grafisk design, produsent og andre aktører for utvikling av nye informasjonsprodukter.
• Eksempel på arbeidsoppgaver knyttet delprosjektene:
o Ta ansvar for fremdriften til de ulike oppgavene som tildeles
o Koordinere montasjearbeid med forskjellige leverandører
· Orientere prosjektleder/teamleder om avvik i planer, anbefale korrigeringer, og bidra til å utarbeide planer for korrigeringer
o Produsere rapporter ved kontrollpunkter som avtalt med prosjektleder
o Identifisere og orientere prosjektleder om risiko og hendelser knyttet til en oppgave
o Sikre høy grad av medvirkning blant prosjektets interessenter gjennom god kommunikasjon og involvering
o Samarbeide med og støtte teamleder og øvrige ressurser i teamet
o Kvalitetssikre utarbeidede skiltplaner og produksjonsfiler
o Gjennomføre befaringer med leverandør, både i forkant under og etter montasje
o Delta i byggemøter og montasjeplanleggingsmøter
o Utarbeide anskaffelser, bistå i evaluering av mottatte tilbud
o Lede utviklingsoppgaver i tilknytning til kunden sin portefølje, eksempelvis koordinere utarbeidelse av håndbøker, koordinere utvikling av informasjonsprodukter eller utvikling av fysiske produkter
I tillegg må vedkommende påberegne at en del av arbeidet (20-30%) innebærer en administrativ støttefunksjon for å avlaste prosjektledelsen, hvilket innebærer oppgaver som referatskriving, formidling og koordinering av informasjon, administrasjon og koordinering av møter mm.
• Eksempel på administrative arbeidsoppgaver:
o Referatskriving
o Koordinering av møter og arrangementer
o Administrativ støtte for prosjektledelsen
• Andre prosjektrelevante oppgaver etter behov
Krav til erfaring/kvalifikasjoner/kompetanse
I tillegg positivt om konsulenten har:
Nøkkelord | Junior, Prosjektmedarbeider, Utvikling, Implemetering, Montasjearbeid, Informasjonsprodukter, Anskaffelser, Tilbud |
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Bransje | Applikasjonsutvikling |
Arbeidsgiver | TalentCo AS (hos kunde) |
Lysaker Torg | |
1366 Lysaker | |
Nettside | www.talentco.no |
Tiltredelse | Snarest |
Søknadsfrist | Snarest (12.12) |
Arbeidsplass | Oslo |
Tittel | 2 junior prosjektmedarbeidere |
Sektor | Privat |
Omfang | Prosjekt |
Antall stillinger | 2 |
Karl Erik Øvergård Key Account Manager karl@talentco.no |
Martin Ellevold IT researcher martin@talentco.no +4745468604 |