By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
GodtlevertGruppen sin kundeserviceavdeling er en hardtarbeidende og sosial gjeng! Det er høyt under taket, god stemning og en inkluderende atmosfære. Avdelingen er en del av et teknisk sterkt miljø, som tar eierskap og ansvar for at deres kunder alltid skal være fornøyde. Dette ble premiert med Årets kundeservice - mat på nett i 2018.
Avdelingen jobber tett med teknologi og logistikk, og streber hele tiden mot å finne de beste løsningene for kundene sine.
Som kundeservicemedarbieder blir du bedriftens ansikt utad og du representerer kundens stemme internt i selskapet. For rett person finnes det gode muligheter til å utvikle seg og vokse i rollen, og på sikt få mer ansvar.
Dette er en unik mulighet til å være med og utforme framtidens matkasser og jobbe i et ungt, dynamisk og matglad miljø.
For å jobbe som kundeservicemedarbeider i GodtlevertGruppen må du:
Vi ser etter deg som:
Som kundeservicemedarbeider hos oss skal du:
Vi kan tilby:
Vi søker nå etter en person til å fylle en stilling på omlag 20% - men det er ønskelig at du i perioder kan jobbe mer.
Vi søker videre en person til å fylle en stilling på omlag 50% - som vil jobbe mandag, onsdag og torsdag.
Send søknad og CV snarlig! Vi innkaller til intervju om kort tid.
Nøkkelord | Kundeservice og support, Kundeservice, Contact Center, Support |
Bransjekategori | Annet |
Bransje | Annet |
Alternativ bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Alternativ bransje | Support |
Arbeidsgiver | Godtlevert Gruppen AS |
Maridalsveien 21 | |
0178 Oslo | |
Tiltredelse | Etter avtale |
Lønn | Fastlønn |
Søknadsfrist | Snarest |
Arbeidsplass | Oslo |
Tittel | Kundeservicemedarbeider deltid |
Sektor | Privat |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 2 |
Maria Katarina Cederbrand Advisor mkc@dreamwork.no +4792447088 |