AG Installasjon er et firma i vekst. Vi er lidenskapelig opptatt av å levere gode elektrotjenester, og ønsker flere dyktige folk med på teamet vårt. Nå er vi ute etter å finne vår nye drift og økonomiansvarlig.
I denne rollen vil du ha et bredt spekter av arbeidsoppgaver som griper inn i hele bedriftens verdikjede. Vi har en flat organisasjonsstruktur hos oss, så du vil jobbe tett med daglig leder, faglig leder og vår prosjektorganisasjon. Hos oss bør du være endringsvillig, kulturskapende, innflytelsesrik og resultatorientert.
Vi ser også for oss at du er en synlig leder som skaper gode relasjoner i alle ledd internt og hos våre kunder.
ARBEIDSOPPGAVER:
- Overordnet økonomiansvar for bedriften
- Controller-oppgaver for prosjektene
- Overordnet ressurs- og fremdriftsplanlegging for bedriften
- Ansvar for forhandling/reforhandling av innkjøpsavtaler
- Kalkulasjonsleder for nye prosjekter
- Optimalisering av rutiner og prosesser knyttet til både prosjektgjennomføring og basisfunksjoner
KVALIFIKASJONER:
- Økonomisk/administrativ utdannelse
- Minimum 3 - 5 års relevant erfaring
- Erfaring fra økonomistyring, Lean, prosessforbedringer og planlegging
- Kommersiell forståelse og driftsforståelse
- Gode Excel og BI kunnskaper
- Kjennskap til Microsoft Project er en fordel
- Erfaring fra prosjektorganisasjon
PERSONLIGE EGENSKAPER:
- Samarbeidsvillig og god på kommunikasjon
- Ønske om å påvirke selskapets utvikling
- Vilje og evne til å ta eierskap til eget ansvarsområde
- Initiativrik og evne til å komme med innspill til forbedringer
- Utpreget fag- og teamorientert
Hvis du kjenner deg igjen i det ovennevnte så vil vi gjerne høre fra deg. Vi vil behandle søknader fortløpende så send oss gjerne en søknad i dag.
Dreamwork støtter oss i rekrutteringsprosessen så ta kontakt med Senior Advisor Dag Armand Iversen (95799483 / dai@dreamwork.no) eller Senior Advisor Susanne Bjerkaas (97084208 / sb@dreamwork.no) dersom du har spørsmål til stillingen.