Har du erfaring med support, ledelse og digitale tjenester? Banker hjertet ditt for miljøvennlig og bærekraftig utvikling? Er du i tillegg klar for en strategisk nøkkelrolle i et oppstartsselskap i sterk vekst? Da bør du lese videre!
Skalar har utviklet en ny tjeneste, spesielt anpasset for håndverkere og tilhørende bransjer. Det finnes i dag ingen som har samlet alle innkjøps-, økonomi og rapporteringsfunksjoner i et og samme system. Det gjør tjenesten unik og produktet har blitt veldig godt mottatt i markedet. Det er forventet betydelig vekst de nærmeste årene, og fokus i 2020 vil være å bygge opp et engasjert support- og onboardingteam som brenner for gode kundeopplevelser.
Dette teamet trenger en engasjert leder og vi ser etter deg som er interessert i teknologi, ledelse og entreprenørskap. Customer Success Manager vil ha ansvaret for å bygge opp, drifte og utvikle selskapets support- og onboardingfunksjon. Du vil være kundenes kontaktperson og vil ofte jobbe i skjæringspunktet mellom brukere, utviklere og de ansatte. Innledningsvis vil du ha personalansvar for 1-2 personer men dette vil øke i takt med utviklingen. Du rapporterer direkte til CEO og vil være en del av ledergruppen.
Hvem ser vi etter?
Personligheten vil være den viktigste kvalifikasjonen. I tillegg ser vi etter deg med erfaring innen support, kundeservice, ledelse og utvikling av digitale tjenester. Du har en velutviklet forretningsforståelse og samarbeider godt med mennesker på tvers av avdelinger, fagområder og funksjoner. Fokus på kvalitet og funksjonalitet er tilstede gjennom alle faser av kundeopplevelsen. Som leder har du en positivt og konstruktiv dialogstil med et genuint ønske om at de ansatte skal lykkes og trives i jobben.
Skalar tilbyr deg
• Gode karrieremuligheter i et spennende oppstartsselskap
• Selvstendig rolle med stor frihet og påvirkningskraft
• Et internasjonalt arbeidsmiljø
• Kolleger med mye teknisk kompetanse
• Moderne kontorer i sentrale Oslo
• Strategisk nøkkelrolle med personalansvar
Ønskede kvalifikasjoner og erfaringer
• Relevant høyskoleutdannelse er foretrukket
• 3-5 års erfaring med operativt support og kundeservice
• Erfaring med teamledelse, onboarding, rekruttering og oppfølging av ansatte
• Høy muntlig og skriftlig kommunikasjonsevne
• Velutviklet kunde- og markedsforståelse
• Erfaring med og interessert i teknologi og innovasjon
Ønsker du ytterligere informasjon?
Ta kontakt med rådgiver Christian Westermark i Assento Search & Selection.
Tlf. 482 83 972 eller
christian@assento.no
Velkommen med din søknad!