På vegne av vår kunde innen olje- og gassindustrien, søker vi nå en teknisk salgskoordinator. Har du relevant utdanning eller erfaring, vil vi gjerne høre fra deg!
Vår kunde på Forus er en raskt voksende og dynamisk virksomhet, med fokus på brønnkonstruksjon og kompletteringsmarkedet. Ved å utnytte sitt sterke lokale designtekniske kapasitet, jobber de proaktivt med sine kunder for å levere innovative og robuste teknologier og uovertruffen servicekvalitet. Med voksende løsningsportefølje inkluderer blant annet ukonvensjonelle kompletteringssystemer, coiled tubing-distribuerte systemer, Upper Completion Systems, Liner Hanger Systems, Advanced Completions og Løsematerialeteknologier, med over 100 tildelte patenter.
Ansvarsområder:
- Ta eierskap til intern oppfølging av bekreftede salgs- og utleiejobber - fra ordrebekreftelse til fakturering
- Ansvarlig for å sikre strukturerte arbeidsordre og følge opp med relevante avdelinger i samsvar med avtalte prosesser
- Være det interne fokuspunktet for ulike salgsutstyr
- Opprette og behandle tilbud / ordrer / proformafaktura for diverse salgsutstyr
- Utføre tekniske supportoppgaver. dvs. utarbeide illustrasjoner, skjemaer osv
- Hjelpe med tekniske forslag, prosedyrer, anbud og bud
- Bistå med forretningsutvikling og støtte salgsteam etter behov for å sikre suksess og riktig leveranse
- Forsikre deg om at alle prosjekter blir opprettholdt i iQS business system
- Andre oppgaver kan legges til etter behov
Ønskede kvalifikasjoner:
- Teknisk utdannelse eller relevant arbeidserfaring fra oljeserviceselskap
- Kunnskap om brønnkonstruksjon, kompletterings- og intervensjonsutstyr vil være en fordel
- Utmerkede organisasjons- og planleggingsevner og evne til å sjonglere flere pågående prosjekter
- Selvmotivert og høy arbeidskapasitet
- Ansvarlig og strukturert
- Gode engelskkunnskaper og generelt gode kommunikasjonsevner både muntlig og skriftlig
- Gode datakunnskaper (gjerne iQS, Microsoft Office, Outlook og Visio)
- Forståelse av ERP-systemer
Har du relevant fagkompetanse og lyst på jobben? Søk!
For mer informasjon om stillingen ta kontakt med Bemanningsbyraaet v/Irene Dahl Jonassen tlf.: 452 85 804. For å følge opp deg som søker, er det viktig at du benytter linken i annonsen for å søke på stillingen. Last opp kopi av attester, fagbrev, kompetansebevis og andre relevante dokumenter.
Grunnet situasjonen rundt Corona-viruset, vil alle intervjuer med aktuelle kandidater inntil videre avholdes per telefon, teams eller skype. Det er forventet at vurderingsprosessen vil ta noe lengre tid enn normalt. Vi ber deg derfor være tålmodig og håper på forståelse for dette.
Om Bemanningsbyraaet:
Bemanningsbyraaet er et anerkjent rekrutteringsselskap og ett av Norges beste vikarbyrå. Vi rekrutterer til faste og midlertidige stillinger innen områdene kontor og administrasjon, økonomi og regnskap, IT, kundeservice, salg og marked, lager, logistikk og industri.
Når du blir innkalt til intervju hos oss vil vi i tillegg til intervjusamtalen gjennomføre tester hvor du får vist hvilke evner og egenskaper du har som er relevante for stillingen. Du vil få en coachplan som anbefaler deg hva du kan gjøre for å oppnå størst mulig suksess i denne og fremtidige jobber. Dersom du ikke får tilbud om stillingen du har søkt, har vi kanskje andre stillinger som kan være av interesse for deg. Gjennom rekrutteringsprosessen vil du utvikle din selvinnsikt slik at du vil være bedre forberedt til fremtidige møter og intervjuer.
Bemanningsbyraaet finner den jobben som passer best for deg. For mer informasjon, se bemanningsbyraaet.no