Grenland Hage & Landskap AS søker en strukturert kandidat som trives med mange morsomme og varierte oppgaver innenfor administrasjonsfeltet. Rollen blir essensiell i organisasjonen og innebærer en kombinasjon av oppgaver knyttet til økonomi/administrasjon, prosjektoppfølging og HR/HMS. Vi ser gjerne at du har erfaring fra en sammenliknbar rolle.
Arbeidsoppgaver
- HR/Personal: Fraværsoppfølging/dialogmøter, håndtering av reiseregninger og annet lønnsgrunnlag, arbeidstøy, planlegge sosiale tiltak, ivareta dokumentasjon for HMS og kvalitetsstyring
- Økonomi: Håndtere inngående fakturaer i 24SevenOffice, overordnet oppfølging av økonomi i prosjekter, oppfølging av leverandører og underentreprenører
- Administrasjon: Administrative oppgaver som sentralbord, støttefunksjon for våre byggeledere og daglig leder, prosjektdokumentasjon/arkiv, oppfølging av byggesøknader
- Markedsføring; Vedlikeholde/oppdatere nettsider og sosiale medier
- I arbeidsmiljøet blir du en nøkkelperson og du vil bli involvert i andre relevante oppgaver etter behov og kompetanse. Du vil få stor påvirkning på hvordan vi jobber og det foventes også at du tar initiativ til forbedring av rutiner og prosesser internt
Ønskede kvalifikasjoner
- Noen års erfaring fra en lignende rolle, gjerne i en håndverksbedrift
- Relevant utdanning innen økonomi/administrasjon er en fordel, men det viktigste er at du har god økonomiforståelse
- Generelt gode IT-ferdigheter, gjerne med god kjennskap til 24SevenOffice
- Meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne i norsk og engelsk
- Førerkort kl. B og disponerer egen bil
Personlige egenskaper
- Du er systematisk og strukturert i din oppgaveutførelse og evner å fullføre det du begynner på
- Du trives med ansvar, samarbeider godt med kollegene samt er selvgående og initiativrik
- Du trives med å tilegne deg ny kompetanse, i tråd med bedriftens utvikling
Vi tilbyr
- Fast 100% stilling i et miljø med dyktige og trivelige kolleger
- God opplæring både på arbeidsplassen og i form av kursing etter behov
- Karrieremuligheter og muligheter for ytterligere ansvar
- Konkurransedyktige betingelser med utvidet pensjonsordning, behandlingsforsikring, m.m.
Interessert? Ta kontakt med Bemanningsbyraaet v. Stig A. Gåre Andresen (tlf. 92 02 93 12) eller Camilla Aaltvedt (tlf. 99 69 93 41) for ytterligere informasjon. Din CV og søknad registreres ved å trykke på søknadslinken. Av hensyn til personvern/GDPR har vi ikke mulighet til å behandle søknader mottatt per e-post. Alle henvendelser blir behandlet konfidensielt, om ønskelig også overfor oppdragsgiver frem til en søknad foreligger.
Nøkkelord | Kontormedarbeider, Kontor og administrasjon, Økonomi, Administrasjon, Kvalitetsarbeid, HR, Kontorarbeid, HMS, HMS og arbeidsmiljø |
Bransjekategori | Håndverk / Bygg / Anlegg / Mekanikk |
Bransje | Bygg og anlegg |
Alternativ bransjekategori | Administrasjon / Kontor / Personal |
Alternativ bransje | Administrativ ledelse / HR Manager |