By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Oppgave:
Kartlegge integrasjoner:
· Kontaktpunkt for etablering og forvaltning
· Kompleksitet: Juridisk, organisatorisk og teknisk
· Omfang pr integrasjon
· Kostnader pr integrasjon
· Tidsplan (avhenger av prosjektets tidsplan)
Løsningsforslag teknisk integrasjon:
· Hvordan skal behovet løses teknologisk
Løsningsforslag historiske data
· Det er et krav om at informasjon som finnes i dagens løsninger (historiske data) skal være tilgjengelig også i den framtidige løsningen.
· Det er ikke laget en løsning for hvordan disse dataene skal håndteres videre etter at dagens løsninger er ute av produksjon.
· Det er et ønske fra prosjektet at NHN tilbyr en slik løsning. Dette oppdraget må derfor svare ut hvordan vi ønsker å gjøre det.
Forvaltning og drift:
· Innenfor overordnede rammer - hva kreves av NHNs forvaltnings- og driftsorganisasjon for å oppfylle ønskene fra prosjektet
· Hva er gapet mellom dagens situasjon og ønsket situasjon
· Tiltak og overordnet tidsplan for å lukke gapet
· Årlige kostnader for forvaltning og drift
Kritikalitet og SLA:
· Eksiterende SLA: Hva slags SLA finnes på datakilden i dag
· Nødvendige tiltak: Hva må gjøres med denne datakildens for å oppfylle ønsket SLA nivå
Nøkkelord | Intergrasjon, Teknisk, Data, IT, Drift, SLA-avtaler, Forvaltning |
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Bransje | Applikasjonsutvikling |
Arbeidsgiver | TalentCo AS (hos kunde) |
Lysaker Torg | |
1366 Lysaker | |
Nettside | www.talentco.no |
Tiltredelse | Snarest |
Søknadsfrist | Snarest (14.02) |
Arbeidsplass | Oslo |
Tittel | Bistand integrasjoner i IKT løsning |
Sektor | Privat |
Omfang | Prosjekt |
Antall stillinger | 2 |
Karl Erik Øvergård Key Account Manager karl@talentco.no |
Martin Ellevold IT researcher martin@talentco.no +4745468604 |