Er du vår nye kundekonsulent med god teknisk kompetanse?
Servicedesk i Itera Norge AS gir ubegrenset support og overvåkning av IT-miljøene. Avdelingen består av erfarne konsulenter med bred teknisk kompetanse på flere fagområder. Vi tilbyr råd og service on-site og flere av våre teknikere er jevnlig ute hos våre kunder i form av prosjektoppfølging. Itera Norge AS leverer neste generasjons IT-support basert på avansert teknologi og høy kompetanse. Dette bidrar til at Servicedesk er i stand til å ligge i forkant og være proaktive rådgivere og problemløsere overfor våre kunder og den enkelte bruker.
Vi har fokus på en effektiv IT-hverdag for den enkelte IT-avdeling, medarbeider og kundens kunder. Nå er vi i vekst og vi vil ha deg med på laget! Er du vår neste Senior kundekonsulent?
Din arbeidshverdag:
Hos oss vil du jobbe i tverrfaglig team hvor de tradisjonelle linjene er visket ut. Våre konsulenter er erfarne og har ulik spisskompetanse på ulike teknologier, og det er ønskelig at du også har et område som du ønsker å ta eierskap innen, sammen med flere av dine kollegaer.
Vi jobber i samlet front og på denne måten gjør vi raskt feilretting, lager løsninger på kjente feil og problemer og eskalerer endringsbehov til forretningsledelsen. Derfor ser vi etter deg som er trygg innen IT-support og trives med å eie saker fra «a til å», dette innebærer at du både kan bistå ved feilrettinger, samtidig som du kan styre større behov for endring til rette fagenheter internt hos oss.
Ønsket kompetanse og kvalifikasjoner:
Vi ser etter deg som er:
Vi ønsker at du skal trives på jobb og tilbyr deg:
I Itera verdsetter vi hverandres kompetanse og lidenskap. Det som inspirerer oss er faglig utvikling, nyskapning gjennom godt samarbeid, og å ha det gøy på jobb. Vi ser etter folk som deler vårt mantra: «Make a difference»!
Høres dette interessant ut? Vi ser frem til å høre fra deg!
Nøkkelord | Citrix, Office 365, Support, OS support, Infrastructure, Azure, Operations, Microsoft, Service Operation, Exchange, ITIL, ITIL Service Operation |
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Bransje | Drift av applikasjoner og infrastruktur |
Alternativ bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Alternativ bransje | Support |
Arbeidsgiver | Itera Norge AS |
Nydalsveien 28 | |
0422 Oslo | |
Nettside | www.itera.no |
Tiltredelse | Etter avtale |
Lønn | Etter avtale |
Søknadsfrist | Vurderes fortløpende |
Arbeidsplass | Nydalen |
Tittel | Servicedesk konsulent |
Sektor | Privat |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 2 |
Anders Lyngstad Manager Servicedesk 24/7 anders.lyngstad@itera.no +4795077596 |
Håvard Rolstad Senior Advisor - Talent Acquisition havard.rolstad@itera.no +4790218235 |