Stromma er i vekst og skal fortsette å skape minner for livet for våre kunder.
For at vi skal kunne fortsette å sikre kvalitet i alt vi gjør, ønsker vi nå å finne vår nye COO (Chief Operating Officer) for selskapets virksomhet i Norge.
Hvis du synes det høres spennende ut å ha hektiske arbeidsdager der ingen dager er like, og du er «hands on» med alt som skjer, så er det kanskje nettopp deg vi ser etter.
Du vil få ansvar for vår virksomhet en rekke steder i Norge, med mulighet for å påvirke og forbedre rutiner og prosesser.
Vi håper du motiveres av å jobbe operasjonelt med ledelse, logistikk og planlegging samtidig som du har «people skills». Du får ansvar for 50-70 ansatte fra hele verden, og vi forventer at du får ut det beste av hver enkelt av dem.
Hvis du også har et langsiktig perspektiv og ønske om å utvikle deg faglig og personlig hos din neste arbeidsgiver, ser vi gjerne at du sender oss en søknad. Vi lover at vi skal ta godt var på deg, og strekke oss langt for at du trives.
ARBEIDSOPPGAVER:
Stillingen har et omfattende innhold som, blant annet, inkluderer
- Operativ ledelse
- Budsjettering og kostnadskontroll
- Rekruttering og opplæring
- Logistikk og skiftplanlegging
- Coaching av personell
- Planlegging av markedsaktiviteter og materiell
- Rutine- og prosessforbedringer
ØNSKEDE KVALIFIKASJONER OG EGENSKAPER:
- Relevant praksis
- Flytende norsk og engelsk både muntlig og skriftlig
- Erfaring fra ledelse av personell
- Strukturert, rask og nøyaktig
- Evne til å holde roen og ta gode beslutninger
- Sterk og tydelig på kommunikasjon
- Initiativrik
- Lojal og pliktoppfyllende
Vi behandler søknader fortløpende så ikke nøl med å sende oss en søknad.
Alle henvendelser kan rettes til vår samarbeidspartner Dreamwork ved Senior rådgiver/Partner Dag Armand Iversen (mail: dai@dreamwork.no eller mobil: 95799483) eller Senior rådgiver Susanne Bjerkaas (mail: sb@dreamwork.no eller mobil: 97084208)