Vi forsterker en av de viktigste funksjonene i BlueStep og søker nå ambisiøse, lærevillige og resultatorienterte kundeansvarlige. Det er to utfordrende og spennende stillinger til vårt kundesenter for håndtering av boliglånsøknader fra privatpersoner.
Stillingene innebærer daglig kontakt med potensielle kunder som søker lån til refinansiering eller kjøp av bolig. Arbeidet er kundefokusert og det er viktig å være kreativ og løsningsorientert. Arbeidsplassen vår kjennetegnes av at det er høyt under taket, der alle i organisasjonen jobber hardt for å nå oppsatte mål og ha det gøy på jobben.
Arbeidsoppgaver
Som kundeansvarlig vurderer du nye boliglånssøknader og har tett oppfølging av din egen kundeportefølje. Du tar individuelle kredittvurderinger, analyser av kundens økonomiske situasjon, vurderer objekter og finner den beste løsningen for kunde og banken.
Hvem er du?
Vi søker deg som er sosial, fremoverlent og liker høyt tempo. Du er ambisiøs og har et genuint ønske om å utvikle deg. Videre ser vi at du har evnen til logisk tenkning, er strukturert og kvalitetsbevisst. I tillegg liker du å jobbe med komplekse arbeidsoppgaver. Du bør trives med å jobbe i team og ha gode samarbeidsevner samtidig som du er flink til å sette deg inn i andre menneskers situasjon. Det er en fordel med erfaring fra forbrukslån og/eller boliglån og med utdanning fortrinnsvis på bachelor nivå innen økonomi/finans.
Vi tilbyr:
- Et ungt arbeidsmiljø preget av entusiasme og læring
- Bratt læringskurve og gode utviklingsmuligheter
- Godt og sosialt arbeidsmiljø
- Konkurransedyktige betingelser
- God forsikrings- og pensjonsordning
Mener du at du er kvalifisert for stillingen, vil vi at du sender oss en søknad med CV innen 6. mars. Har du spørsmål til stillingen, ta kontakt med Senior Advisor Tomm Svae i Dreamwork Search & Interim på telefon 413 44 335. Søknader vil bli behandlet forløpende.