Som junior innkjøper for vår spennende kunde, vil du bli en del av Supply Chain-teamet med base i Stavanger. Rollen består i å støtte ulike administrative funksjoner, baser og prosjekter.
Arbeidsoppgaver:
- Kontakte leverandører for å innhente konkurransedyktige og kvalifiserte bud som oppfyller spesifikasjon og kvalitet, innen gitte tidsrammer
- Utvikle og opprettholde relasjoner med viktige leverandører og interne kunder
- Fremskynde innkjøpsordrer som sikrer at leveringsdatoer blir oppfylt og eventuelle leveringsproblemer blir løst
- Samarbeide med andre avdelinger i organisasjonen
- Arbeide i henhold til gjeldende prosesser og etiske retningslinjer
Kvalifikasjoner:
- Kommersiell eller teknisk utdanning
- 1-3 års relevant erfaring
- Kunnskap og erfaring med SAP ERP er en fordel
Personlige ferdigheter:
- Et kommersielt tankesett
- Gode mellommenneskelige ferdigheter med evnen til å samhandle på alle nivåer
- Tydelige og effektive muntlige og skriftlige kommunikasjonsferdigheter på både norsk og engelsk
- Proaktiv og evne til å løse problemer på eget initiativ
- Trives i et dynamisk arbeidsmiljø med korte tidsfrister
- Kunne motivere og bidra til et positivt arbeidsmiljø
Varighet: 12 måneder
Tiltredelse: Etter avtale
Har du relevant fagkompetanse og lyst på jobben? Søk!
For å følge opp deg som søker, er det viktig at du benytter linken i annonsen for å søke på stillingen. Last opp din CV, attester og vitnemål. For mer informasjon om stillingen ta kontakt med Bemanningsbyraaet v/Irene Dahl Jonassen tlf.: 452 85 804.
Grunnet situasjonen rundt Corona-viruset, vil alle intervjuer med aktuelle kandidater inntil videre avholdes per telefon, teams eller skype. Det er forventet at vurderingsprosessen vil ta noe lengre tid enn normalt. Vi ber deg derfor være tålmodig og håper på forståelse for dette.
Om Bemanningsbyraaet:
Bemanningsbyraaet er et anerkjent rekrutteringsselskap og ett av Norges beste vikarbyrå. Vi rekrutterer til faste og midlertidige stillinger innen områdene kontor og administrasjon, økonomi og regnskap, IT, kundeservice, salg og marked, lager, logistikk og industri.
Når du blir innkalt til intervju hos oss vil vi i tillegg til intervjusamtalen gjennomføre tester hvor du får vist hvilke evner og egenskaper du har som er relevante for stillingen. Du vil få en coachplan som anbefaler deg hva du kan gjøre for å oppnå størst mulig suksess i denne og fremtidige jobber. Dersom du ikke får tilbud om stillingen du har søkt, har vi kanskje andre stillinger som kan være av interesse for deg. Gjennom rekrutteringsprosessen vil du utvikle din selvinnsikt slik at du vil være bedre forberedt til fremtidige møter og intervjuer. Bemanningsbyraaet finner den jobben som passer best for deg. For mer informasjon, se bemanningsbyraaet.no