Trives du med å løse tekniske utfordringer for andre? Er du god på multitasking? Da kan stillingen som Servicedesk-konsulent i Ikomm være noe for deg!
Ikomm er en digitaliseringspartner og totalleverandør av IKT-tjenester til kunder i privat og offentlig sektor, og dekker hele verdikjeden fra konsulent- og rådgivningstjenester til drift og på-stedet tjenester. Ikomm søker nå etter en ny Servicedesk-konsulent som vil fungere som et viktig bindeledd mellom bedriften og deres kunder. Primære oppgaver vil være å behandle, feilsøke og løse problemer med klienter, programvare, servere, nettverk, printere, Citrix, mail og brukertilgang - over telefon, chat og mail. Ikomm kan skilte med svært lavt sykefravær og turnover som virkelig beskriver deres gode arbeidsmiljø.
Denne stillingen er perfekt for deg som har 2+ år med relevant erfaring og ønsker å utvikle deg innen teknisk support.
Som Servicedesk-konsulent vil du fungere som bedriftens «ansikt» utad, og det er derfor viktig at du er serviceinnstilt og evner å sette seg inn i kundens problem på en effektiv og konstruktiv måte. Kjenner du deg igjen?
Ikomm tilbyr:
- dyktige kollegaer som gleder seg til å dele kunnskapen sin med deg
- muligheten for å ta relevante sertifiseringer
- kurs og opplæring gjennom IKOMM Academy
- utfordrende arbeidsoppgaver fra dag én
- hard jobbing og mye moro som gjør at du vil glede deg til å gå på jobb
- gode muligheter for fast ansettelse
Ikomm ser etter deg som:
- har gode samarbeidsegenskaper og en positiv innstilling
- er selvstendig og ansvarsbevisst
- gjerne har relevant høyere utdanning
- har minimum 2 års erfaring med teknisk support
- har gode PC-kunnskaper og systemforståelse
- viser vilje til å lære og evner å ta utfordringer
- har en velutviklet service- og kundeforståelse
Ytterligere informasjon? Se www.ikomm.no eller ta kontakt med Rekrutteringsrådgiver Kristoffer Jensen i Assento. Vi vurderer søkere fortløpende og oppfordrer til å søke omgående.
Tlf. 900 13 167 / kristoffer@assento.no