By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Ønsker du å bli en del av et spennende gründermiljø? Vi søker etter deg som har erfaring med support, onboarding og kundeservice.
Skalar kommer nå med en nyutviklet tjeneste, spesielt anpasset for håndverkere og tilhørende bransjer. Det finnes i dag ingen som har samlet alle innkjøps-, økonomi og rapporteringsfunksjoner i et og samme system. Det gjør tjenesten unik og produktet har blitt veldig godt mottatt i markedet. Fokus i 2020 vil være å bygge opp et engasjert support- og onboardingteam som brenner for gode kundeopplevelser, og det er forventet betydelig vekst de nærmeste årene.
Er dette et team du ønsker å bli en del av?
Som Customer Success Agent vil du primært jobbe med support og onboarding av nye brukere. Typiske oppgaver vil være å veilede brukere, feilsøking og problemløsing. Henvendelser kommer både via chat og på tlf. En viktig del av rollen vil også være onboarding og opplæring av systemet. Som teamets NK vil du sammen med leder ha ansvaret for å bygge opp, drifte og utvikle selskapets support- og onboardingfunksjon. Denne stillingen er perfekt for deg som er i starten av din karriere!
Skalar tilbyr deg
• Gode karrieremuligheter i et spennende oppstartsselskap
• Selvstendig NK-rolle med stor frihet og påvirkningskraft
• Et internasjonalt arbeidsmiljø
• Kolleger med mye teknisk kompetanse
• Moderne kontorer i sentrale Oslo
• Viktig nøkkelrolle med mye ansvar
Høres dette interessant ut?
Vi ser etter deg med erfaring innen IT-support, kundeservice og som brenner for gode kundeopplevelser. Du har gode kommunikative ferdigheter og samarbeider godt med alle typer mennesker. Som person er du interessert i innovasjon og trives i roller med mye kundekontakt. Har du 2-3 års erfaring med support eller lignende og ønsker å ta et steg videre i karrieren, er dette en perfekt match.
Ønskede kvalifikasjoner og erfaringer
• Relevant høyskoleutdannelse er foretrukket
• 2-5 års erfaring med operativt support og kundeservice
• Erfaring med onboarding og opplæring
• Høy muntlig og skriftlig kommunikasjonsevne
• Velutviklet service- og kundeforståelse
• Erfaring med, og interessert i teknologi og innovasjon
Ønsker du ytterligere informasjon?
Ta kontakt med Researcher Silje Sørensen Hem i Assento.
Tlf. 994 09 555 eller silje@assento.no
Velkommen med din søknad!
Nøkkelord | IT, IT Advisor, Jobb, Oslo, Rådgiver, Kundeservice |
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Bransje | Support |
Alternativ bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Alternativ bransje | Drift av applikasjoner og infrastruktur |
Arbeidsgiver | Werk Systems |
Kongensgate 11 | |
0153 Oslo | |
Nettside | www.skalar.no/ |
Tiltredelse | Etter avtale |
Lønn | Fastlønn |
Søknadsfrist | Snarest! |
Arbeidsplass | Oslo |
Tittel | Customer Success Agent |
Sektor | Privat |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Christian Westermark Daglig leder og rådgiver christian@assento.no +4748283972 +4748283972 |
Silje Sørensen Hem Researcher silje@assento.no +4799409555 |