By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Om jobben
Du vil ha ansvar for daglig drift av kundesenteret, og for å sette og følge opp KPI-er, e-handels håndtering, Tradeshift og oppfølging av logistikkpartnere m.m. Kundesenteret består av et team på 4 personer inkludert rollen som leder. Leder for kundesenter jobber operativt i tillegg til å ha personalansvar.
Du vil ha utstrakt kontakt med offentlig og privat sektor, der ulike kommuner og sykehus er våre største kunder. Her er en viktig oppgave å sørge for at deres opplevelse av oss som leverandør oppleves best mulig, selv om det er ulike leveransekrav i avtalene våre.
Kundesenteret er en viktig faktor i organisasjonen vår, og det er en sentral oppgave å skape et godt team hvor medarbeiderne jobber mest mulig enhetlig. Optimalisering av arbeidsmetodikk og felles KPI-styring er derfor også viktige arbeidsoppgaver. I rollen vil det og ligge et ansvar for å for å styre eller delta i prosjektet hvor kundesenteret er involvert
Om deg
Du kommer fra en tilsvarende jobb i dag som leder for et kundesenter, der du har jobbet i hvert fall 3-4 år. Det kan være fra tilsvarende bransje, men det er ikke et krav. Det er ikke produktkunnskapen som er det viktigste, dette vil du lære. Det viktigste i denne jobben er å skape et kundesenter med effektiv og god drift, og et team som drar i samme retning.
Har du erfaring fra å jobbe mot sykehus eller det kommunale markedet er det en fordel, men ikke et absolutt krav.
Du har god kommersiell forståelse, klarer å ha mange baller i luften samtidig, og trives med å jobbe i en hektisk hverdag der kundene står i sentrum og prioriteringene kan endres på kort varsel. Du skaper positiv energi rundt deg, arbeider selvstendig og nøyaktig, er vant til å arbeide med tidsfrister, og liker å se progresjon i arbeidet du gjør.
Denne jobben er attraktiv for deg fordi:
Det er en stilling i et selskap i sterk vekst, der du har stor påvirkningskraft og mulighet til å forme stillingen.
OneMed har et meget godt navn i helsemarkedet og vi står for troverdighet, gode samarbeidsevner og et ønske om å skape verdi for våre kunder.
Vi er markedsleder på sykehus innen våre produktområder og nr. to i kommunemarkedet, med en klar ambisjon om å bli markedsleder også der om kort tid.
Konsernet har sterke ressurser og solide eiere som ønsker å investere videre i oss for at vi skal oppnå våre målsettinger. Vi er innovative, og ved at vi tenker litt annerledes enn våre konkurrenter vinner vi stadig flere anbud i alle sektorer. Vi har korte og raske beslutningsprosesser, og du vil ha en stor innvirkning på selskapets operasjonelle fremdrift. Du vil være en meget viktig ressurs på reisen til totalt markedslederskap.
Du vil rapportere til salgssjef.
Kontakt oss for stillingen
Synes du dette virker spennende og vil høre mer? Ta kontakt med Pål-Jørgen Nilsen, tlf. 992 59 669 eller Geir Olderbakk, tlf. 900 28 283 hos rekrutteringsselskapet Orion.
Vil du vil skal ringe deg opp med mer informasjon om stillingen? Send SMS med #727 til 992 59 669.
Du søker på stillingen ved å bruke søkefunksjonen i annonsen.
Nøkkelord | E-Handel, Personalansvar, KPI management, Kundesenterledelse, Sykehus, Kundeoppfølging |
Bransjekategori | Helse / Sosial |
Bransje | Annet |
Arbeidsgiver | Onemed AS |
Bølerveien 63 | |
2020 SKEDSMOKORSET | |
Nettside | www.onemed.no |
Søknadsfrist | Snarest |
Arbeidsplass | Skedsmokorset |
Tittel | Leder kundesenter |
Sektor | Privat |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Geir Olderbakk Senior Rådgiver geir.olderbakk@orion-search.no +4790028283 |
Pål-Jørgen Nilsen Rådgiver paljorgen.nilsen@orion-search.no +4799259669 |