Spennende jobb ledig nå i Vesterålen!
Accountor Rekruttering & Innleie gjennomfører rekrutteringsoppdrag til faste stillinger og interim oppdrag.
Har du utdannelse og erfaring innen Økonomi, Regnskap, Finans, Lønn eller HR er du midt i målgruppen for hva våre oppdragsgivere i hovedsak etterspør. Om du har ledererfaring innenfor en eller flere av disse fagområdene er du også velkommen hos oss.
Spennende jobb ledig nå i Vesterålen!
Nå leter vi etter en skikkelig god avdelingsleder for vår kundes eminente kundeteam!
Liker du kombinasjonen av å lede en gruppe kompetente regnskapsfolk, drive aktiv forretningsutvikling og samtidig jobbe operativt ved behov?
Ja, om du trives med å spille på flere strenger er det store sjanser for at du er ideell for stillingen som leder av vår kundes team bestående av kundeansvarlige i Vesterålen.
Med 15 flinke medarbeidere som hver dag jobber for å hjelpe kunder med regnskapstjenester, lønnstjenester og økonomisk rådgivning ønsker vår kunde en kaptein på skuta!
Avdelingen står foran betydelige endringer og du vil være med på å forme hvordan dere kan ta i bruk ny teknologi, utnytte forretningsmuligheter og sette ny retning på virksomheten samtidig som dere ivaretar kunder og leverer på et høyt faglig nivå. Som dere alltid gjør.
Det vi ønsker du skal gjøre
Dine ansvarsområder vil spenne fra å lede og veilede dine medarbeidere, sikre rasjonell og effektiv gjennomføring av kundeoppdrag, utøve personalansvar, sørge for faglig oppdatering og noe operative kundeoppdrag. Du er ansikt utad i Vesterålen og du representerer firmaet i ulike anledninger der det er naturlig at dere er representert. Du rapporterer til region direktør midt/nord og samarbeider tett med salgs- og markedsapparat for å sikre at firmaet er konkurransedyktige og for øvrig sikrer sin posisjon i markedet.
Din bakgrunn
For å mestre denne jobben er det nødvendig med en bachelor/master innen ledelse og/eller regnskap & revisjon. Du har kanskje jobbet med revisjon, rådgivning innenfor økonomifeltet mot B2B markedet, eller kanskje du har jobbet med bedriftsmarkedet i bank/finans. Du har generelt god regnskapsforståelse og erfaring fra årsoppgjør for små- og mellomstore bedrifter. Dersom du har erfaring fra endringsledelse og digger all den rå teknologien som regnskapsfeltet nå kan ta i bruk, har du et kjempegodt utgangspunkt.
For å trives i denne jobben må du trives med å lede mennesker gjennom endring og samtidig evne å skape trygge rammer der medarbeidere er motiverte. Du må evne å samarbeide internt så vel som eksternt.
Vi tilbyr
Det du først og fremst får i denne stillingen er muligheten til å være med å forme og ha ansvaret for en spennende utvikling på 4 kontorer i Vesterålen. For den rette kandidaten kan du forvente konkurransedyktige betingelser, og gode pensjons- og forsikringsordninger. Du vil få gode muligheter for videreutvikling, med gode karrieremuligheter videre i konsernet. Du får også fri tilgang til online kursportal, samt academy.
Om oss
Vi er Nord-Europas største selskap innen regnskap- og rådgivningstjenester. Vi leverer tjenester innen regnskap, rådgivning, lønn/personal og rekruttering/innleie. Vår avdeling i Vesterålen består av 15 medarbeidere fordelt på våre lokasjoner i Sortland, Stokmarknes, Bø og Andenes.
Har du lyst til å vite mer om denne muligheten kan du kontakte Jon Even Sørlie – Business Manager i Accountor Rekruttering & Innleie på telefon 971 60 844. Alle henvendelser behandles konfidensielt.
Søk gjerne jobben gjennom å trykke «Søk stillingen»
Søknadsfrist snarest og innen 31. juli. Intervjuer vil gjennomføres fortløpende med interessante kandidater.
Nøkkelord | Regnskap A-Å, Rådgivning, Rådgiver, Økonomi, Markedsarbeid, Forretningsutvikling, Regnskap og Revisjon, Operativ erfaring, Teknologi, Regnskap, Endringsledelse, Revisjonsleder, Ledelse, Regnskap og Bokføring, B2B |
Bransjekategori | Økonomi / Regnskap |
Bransje | Regnskap / Controlling |
Alternativ bransjekategori | Økonomi / Regnskap |
Alternativ bransje | Revisjon |