Focus Group AS er et ambisiøst og profesjonelt selskap med målsetning om videre vekst. Vi er et positivt team som deler entusiasme og gode ideer og har det gøy på jobb.
Du vil jobbe sammen med kompetente og hyggelige kollegaer som er opptatt av høy faglig kvalitet i alle ledd. Vi har raskt oppnådd gode resultater og solide kunderelasjoner, og er opptatt av å hele tiden videreutvikle oss på alle områder.
Våre lokaler er lyse og trivelige og vi legger vekt på å ha det hyggelig rundt oss.
Vi mener at ansatte som trives på jobb også presterer bedre. Det legges til rette for at alles hverdag skal være effektiv og oversiktlig og vi har gode digitale rutiner for dette.
Våre kjerneverdier er; TRANSPARANT, TROVERDIG, LØNNSOM OG FREMTIDSRETTET.
Vi søker nå
VERT / VERTINNE som alltid får høre at du er positiv og service-minded. Du er genuint opptatt av service og passer på at alle har det de trenger og føler seg ivaretatt. Som selskapets "vert" legger du din ære i at alle oppgaver blir utført til punkt og prikke og forstår at "the devil is in the details". I tillegg er du rask og god på å prioritere oppgaver og å disponere tiden din godt.
Du har erfaring fra serviceyrker og kontorarbeid og har høy kompetanse på office programmene. Sosiale medier er en del av din hverdag og du har har evne til å enkelt kunne sette seg inn i nye systemer.
Du har sertifikat og bil.
Høres dette ut som noe for deg? Da vil vi gjerne ta en prat!
Vi søker deg som:
- Har en utpreget serviceinnstilling og positiv væremåte
- Ønsker å gi det lille ekstra
- Er systematisk og nøyaktig, og trives med å ha mange baller i luften
- Er proaktiv, selvgående og har øye for detaljer
- Lærer raskt og evner å sette deg lett inn i nye systemer
- Har god kjennskap til MS Office-pakken og er opptatt av en digital hverdag
- Har gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk (muntlig og skriftlig)
Arbeidsoppgavene vil bestå i:
- Betjene resepsjon og være et kontaktpunkt i organisasjonen
- Vedlikeholde og delta i utviklingen av vårt CRM system
- Møteromsvertinne og tilsyn av møterom
- Mottak av besøkende
- Eventplanlegging
- Bestilling av kontorrekvisita m.m.
- Arkivering og diverse backoffice-oppgaver
- Støtte i salgs- og markedsføringsaktiviteter
Spørsmål kan rettes til Skagerak Consulting AS ved Linda Brusletto, 41676428.