Tar du ansvaret med å være en faglig mentor overfor teamet, samt koordinere og lede de daglige oppgavene?
Som en operativ teamleder vil du opparbeide deg en unik kompetanse gjennom å koordinere og arbeide i hele verdikjeden. Det blir din oppgave å sørge for at vår produksjonsavdeling og våre kunder får levert varene de trenger og at det utføres på en optimal kostnadsmessig måte. Dette innebærer blant annet at forsendelser må planlegges i forhold til geografi, transportform, havneomkostninger og lagerkostnader.
Du vil ha kunden i fokus
og bidra til mer salg og fornøyde kunder. Stillingen krever et tett samarbeide med andre avdelinger og med vårt søsterselskap i Danmark. Stillingen rapporterer til Produksjonssjef i Vilomix Norway AS.
Andre sentrale ansvars- og arbeidsoppgaver:
- Håndtering av innkjøpsordre og salgsordre
- Daglig kontakt med leverandører og kunder
- Planlegging av forsendelser og booking av transport
- Håndtering av eventuelle reklamasjoner og sørge for å minimere avvik
- Sikre optimal utnyttelse av lagerkapasiteten
For å lykkes i stillingen tror vi du har følgende kvalifikasjoner:
- Relevant utdannelse og gjerne med fordypning innen logistikk
- Erfaring med tilsvarende ansvar/arbeidsoppgaver
- Tar ansvar og gjennomfører dine oppgaver med høy grad av kvalitet
- Flink med mennesker, har evnen til å motivere andre og skape gode resultater
- God på å prioritere oppgaver og trives med en til tider hektisk arbeidsdag
- Du kommuniserer godt både muntlig og skriftlig og er opptatt av å yte topp service
Vilomix AS tilbyr en utfordrende og variert stilling i et solid selskap med konkurransedyktige betingelser. Du vil få god opplæring og det finnes gode karrieremuligheter i vår nordiske organisasjon. Vi forteller deg gjerne mer om stillingen så ta kontakt med Skagerak Consulting AS v/Sverre Palm 46 88 46 15, eller søk stillingen gjennom linken.