Vi er på utkikk etter en resepsjonist til et salgsbyrå i Oslo sentrum. Hvis dette kunne være av interesse, så vil vi gjerne høre fra deg. Ta kontakt på Jan@people.no hvis du vil høre mer om stillingen, men her er en liten oversikt over hva som kan forventes.
Typiske arbeidsoppgaver vil være:
- Betjening av sentralbord og formidling av beskjeder
- Mottak og registrering av besøkende
- Scanning og dokument håndtering
- Foreta bestilling og innkjøp, samt mottak av forbruksmateriell
- Ivareta god kontakt med leverandør av kontorutstyr og rekvisita
- Sortering av inngående post og pakker, samt frankering, pakking og organisering av ekstern budtjeneste
- åpne og stenge hovedinngang
Krav til kvalifikasjoner og erfaring:
- det er ønskelig at du har erfaring med kundebehandling fra tidligere stillinger, men ikke et krav.
- du må like å yte service og være av den tålmodige sorten
- du bør være kjent med Word og Excel
- gode norsk- og engelskkunnskaper er et krav
- du må like å jobbe med tall
- du må ha god evne til "multi-tasking"
Med vennlig hilsen
Jan Erik Agyemang
Daglig leder People Oslo Vest
Mobil: +4745492808 | Epost: jan@people.no