By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Om rollen
Xylem har en solid posisjon i markedet. Vi kombinerer lokal tilstedeværelse med evnen til å drive innovasjon og kontinuerlige forbedringer. Sammen med vår nye Servicesjef har Xylem ambisjoner om å vokse og utvikle oss videre.
Som Servicesjef vil du ha det faglige og kommersielle ansvaret for ettermarked (servicekontrakter og -timer, reservedeler og utleie). Dette innebærer blant annet optimalisering av arbeidsprosesser og kompetanseutvikling i tråd med utviklingen og behov i markedet. Rollen inngår i ledergruppen og rapporterer til Daglig leder.
Ønsket bakgrunn
Vi ser for oss at du har god teknisk forståelse og god systemforståelse. Du bør også ha noen års erfaring med serviceledelse og/eller ledelse av ettermarked.
I tillegg er det ønskelig med følgende bakgrunn og egenskaper:
Nøkkelord | Budsjettansvar, Ettermarked, HMS, Garantihåndtering, Havbruk |
Bransjekategori | Industri / Produksjon |
Bransje | Annet |
Alternativ bransjekategori | Industri / Produksjon |
Alternativ bransje | Energi- og vannforsyning |
Arbeidsgiver | Xylem Water Solutions Norge AS |
Fetveien 23 | |
2007 KJELLER | |
Nettside | www.xylem.com/nb-no/ |
Søknadsfrist | Snarest |
Arbeidsplass | Kjeller |
Tittel | Servicesjef |
Sektor | Privat |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Jannicke Martinsen Daglig leder/rådgiver jannicke@orion.no +4741901490 |