Marel har ett ønske om en tett og god oppfølging av våre kunder og har i denne forbindelse en ledig stilling som Customer Care Manager. Stillingen vil inngå i et dyktig, kunde fokusert team og vil være et bindeledd mellom salg og service. Hovedfokuset vil være oppfølging av våre kunder og tett dialog med dem, samt salg av våre service løsninger.
Arbeidsoppgaver:
- Etablere gode kunderelasjoner bygget på tillit og god oppfølging
- Bistå kundene i planleggingen av viktigheten med ett godt forebyggende vedlikehold
- Etablering av serviceavtaler til våre kunder for å sikre god og prioritert oppfølging
- Identifisere servicebehov hos kunden
- Promotere og selge Marel sin serviceløsninger
Faglig profil:
- Gjerne teknisk utdannelse eller erfaring fra drift av komplekse produksjonsanlegg
- Eventuelt erfaring fra produksjonsledelse er en fordel
- Fortrinnsvis erfaring fra produksjon av næringsmidler, gjerne fisk
- Du behersker engelsk og norsk skriftlig og muntlig
- Gode kommunikasjonsegenskaper
Som person er du utadvendt og selvstendig. Du er god til å snakke med mennesker på alle nivåer, har godt humør og overblikk i pressede situasjoner.
Jobben krever selvstendighet, gode samarbeidsevner og god personlige egnethet. Stillingen medfører reiseaktivitet både i Norge og Skandinavia. Kontorsted Bergen.
Vi tilbyr
En attraktiv og uformell arbeidsplass, med store muligheter til personlig utvikling og mange utfordringer i et internasjonalt miljø med ”glimt i øyet og stå på innstilling”.
Betingelser
- Konkurransedyktige betingelser
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Internasjonalt og godt arbeidsmiljø