By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Vil du være med og levere morgendagens løsninger for politiet?
Politiet er avhengig av gode IKT-verktøy for å kunne forebygge og bekjempe kriminalitet, enten det gjelder patruljer, straffesaker, etterretningsarbeid, grensekontroll, ID-kontroll eller andre politifaglige oppgaver. Politiet moderniserer seg, i stor grad gjennom digitalisering. Rask utvikling av digitale, sikre og stabile løsninger er derfor svært viktig for at politiet skal løse samfunnsoppdraget.
Avdeling Leveranse, Teknologi og Sikkerhet har ansvaret for prosjektledelse, arkitektur, sikkerhet og test/kvalitetssikring. I seksjon for Prosjektledelse ser vi etter medarbeidere med sterk faglig interesse for områder som prosjekt-/programledelse, endringsledelse eller virksomhetsutvikling gjennom digitalisering. I seksjonen blir du del av et motivert miljø med høy faglig kompetanse. Som prosjektleder i Politiets IKT-tjenester (PIT) får du mulighet for å lede store og små endringsinitiativ som vil sikre at norsk politi blir ennå bedre rustet til å løse sitt samfunnsoppdrag. Du vil jobbe tett på våre teknologer og i kontakt med fremtidige brukere av løsningene.
Politiets IKT-tjenester har et godt fagmiljø og stort fokus på kompetanseutvikling. Vi legger til rette for at våre medarbeidere kan utvikle seg faglig og sosialt. PIT er en organisasjon i endring og det må påregnes endringer i stillingen over tid.
Som ansatt i Politiets IKT-tjenester blir du medlem i Statens pensjonskasse, med blant annet gode forsikringsordninger og mulighet for boliglån (se SPK.no for mer informasjon).
Politiet mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi trenger medarbeidere med ulike kompetanser, bakgrunn, erfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Dersom det er mulig vil vi tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det. Dersom det er kvalifiserte søkere med funksjonsnedsettelse, hull i CV-en eller innvandrerbakgrunn, skal vi innkalle minst én søker i hver av disse gruppene til intervju.For å bli vurdert som søker i disse gruppene, det vil si positivt særbehandlet på denne måten, må søkerne oppfylle visse krav. Vi oppfordrer søkere til å krysse av i vår rekrutteringsportal dersom de har funksjonsnedsettelse, hull i CV-en eller innvandrerbakgrunn. Avkrysningene i rekrutteringsportalen danner grunnlag for anonymisert statistikk som alle statlige virksomheter rapporterer i sine årsrapporter. Les mer på https://arbeidsgiver.difi.no/positivsaerbehandling
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge, vil søkeren bli varslet om dette. Søknad og CV registreres elektronisk i vårt rekrutteringssystem WebCruiter (via Søk på stilling). Alle vitnemål og attester skal skannes inn og lastes opp samtidig.
Nøkkelord | Sikkerhet, Rådgivning, Kvalitetssikring, Ledelse, IT, Politi, Prosjektleder |
Bransjekategori | Offentlige tjenester / Forvaltning |
Bransje | Politi / Brann / Toll |
Alternativ bransjekategori | Offentlige tjenester / Forvaltning |
Alternativ bransje | Politi / Brann / Toll |
Arbeidsgiver | Politiets IKT-tjenester (PIT) |
Fridtjof Nansens vei 14, 0369 Oslo | |
0369 OSLO | |
Nettside | www.politiet.no |
Tiltredelse | Etter avtale |
Søknadsfrist | Utløpt |
Arbeidsplass | Oslo |
Tittel | Prosjektleder |
Sektor | Offentlig |
Stilling | Fulltid |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 10 |
Kamilla Skaret Gustu Prosjektkoordinator kamilla.gustu@capus.no +4797681690 |
Jonas Rambæk Partner jonas.rambaek@capus.no +4793242133 |