Om rollen
- Ansvar for eget salgsbudsjett
- Tilbud, løsningsforslag og kundeoppfølging
- Utvikle nye, men fremfor alt styrke eksisterende forhold til viktige veterinærklinikker og dyresykehus
- Planlegge kundeaktiviteter, arrangementer og opplæring
- Utvikle relasjoner til Key Opinion Leaders
- Planlegge og delta på messer og utstillinger
- Delta aktivt i interne salgsmøter og opplæring
Erfaring og personlighet
- Dokumentert erfaring med vellykket salg
- Gode forhandlingsevner og vant til å selv lede salget frem til avslutning
- Interesse for medisinsk utstyr og dyrehelse (det er en fordel om du allerede har erfaring med salg til helsesektoren eller veterinærmarkedet)
- Veterinærbakgrunn er en fordel
- Gode IT-ferdigheter (Excel, PowerPoint og Word)
- Evne til, og gjerne erfaring med, å håndtere et stort produktsortiment siden vi selger alt fra forbruksvarer til mer avansert medisinsk utstyr
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk og engelsk
For å lykkes i denne stillingen, må du være dyktig til å etablere sterke kundeforhold. Du har sannsynligvis en analytisk evne som hjelper deg med å planlegge og prioritere salget.
Som selger hos KRUUSE jobber du fra hjemmekontor, men du vil være en viktig del av et sterkt og støttende norsk salgsteam i det daglige. Sist, men ikke minst, vil du være en del av et felles nordisk team med hyppige interne møter og opplæring ved hovedkontoret i Danmark. Du vil ha veldig store muligheter til å påvirke din egen fremgang i et selskap med en sterk merkevare og global tilstedeværelse. Det er en fordel at du bor i Bergen eller Bergensområdet.
Ved denne rekrutteringen samarbeider vi med Orion & Partners. For spørsmål angående stillingen, kontakt rekrutteringskonsulent Geir Olderbakk på telefon 900 28 283. Ønsker du å bli oppringt med mer informasjon? SMS #787 til 900 28 283. Du søker på stillingen ved å bruke søkefunksjonen i annonsen.