By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Er du vår nye konseptutvikler? Vi søker nå en konseptutvikler til vår salg- og markedsavdeling i Akersgata 34. Du er først og fremst kreativ, men trives også foran publikum når du skal presentere idéene dine. Du har en sterk formidlingsevne og forstår hva kommersiell teft betyr. Kanskje er du en kløpper i Photoshop, hobbyregissør, lager magiske presentasjoner eller har en skarp penn? Viktigst av alt er likevel at du er nysgjerrig, proaktiv og sulten på å lære. Som konseptutvikler vil du jobbe med strategi og kreativitet, tett sammen med salgskorpset mot et bredt spekter av nasjonale kunder. Du vil være en nøkkelperson i Amedias salgsteam.
Hvorfor er denne rollen viktig i Amedia?
Amedia rigger seg for fremtiden og trenger nye, kreative og løsningsfokuserte hoder. Din viktigste oppgave som konseptutvikler er å skissere løsninger forankret i kreativitet, og samtidig benytte data og innsikt om annonsør, forbruker og marked for å validere konseptets levedyktighet. Som en dreven konseptutvikler vil du etterhvert kunne litt om alt. Derfor er du en viktig brobygger mellom avdelinger - og ikke minst i prosessen fra idé til gjennomføring av konsept eller kampanje. Kanskje du også ser nye muligheter i markedet etter hvert som du lærer medieverden å kjenne. Vi ser etter deg som stiller spørsmål ved etablerte sannheter, samt tør å utfordre og å bli utfordret!
Som konseptutvikler hos oss vil du:
Hva kan Amedia tilby deg?
Som Norges nest største mediehus er Amedia en sterk posisjonert aktør i et komplekst marked. Derfor vil du som konseptutvikler få varierte oppgaver og muligheten til påvirke fremtidens medieverden. Som konseptutvikler vil du bli en allsidig nøkkelperson som på bakgrunn av en bratt læringskurve vil kunne løse varierte oppgaver, både internt og eksternt, samt alene og i team. I Amedia møter du et godt miljø bestående av kunnskapsrike og inkluderende mennesker. Du vil lære av de beste og få muligheten til å utvikle deg personlig og karrieremessig. Rollen som konseptutvikler rapporterer til salgsdirektør.
Relevant erfaring:
Du har noen års arbeidserfaring, gjerne fra medieverden, rådgivning og/eller reklamebyrå. Du er vant med å jobbe i tverrfaglige team og er ikke redd for å spørre deg frem og lære av andre. Du er kundeorientert og evner å se løsninger på komplekse problemstillinger. Du evner å forstå interne og eksterne forretningsdrivere og benytte deg av data for å dokumentere effekt. Du stiller særdeles godt om du har ferdigheter i visuelle verktøy som Adobe-pakken og Google Workspace.
Showcase:
Fortell/vis oss et arbeid du er stolt av (valgfritt medium)
Hvordan søke?
For å søke, vennligst send inn CV og søknadsbrev, inkludert din showcase.
Vil du vite mer?
Les mer om hvordan det er å være ansatt i Amedia her: https://karriere.amedia.no/
Kontakt: Hanne.arntsen@amedia.no
Nøkkelord | Kreativ kommunikasjon, Brukeropplevelser, Annonse- og kampanjesalg, Salg, Markedsføring, Grafisk design, Salg av konsepter, Konsept og ideutvikling, Teamarbeid |
Bransjekategori | Salg / Markedsføring |
Bransje | Annet |
Alternativ bransjekategori | Media / Informasjon / PR |
Alternativ bransje | Annonse / reklame |
Arbeidsgiver | Amedia Salg og Marked AS |
Akersgata 34 | |
0180 OSLO | |
Nettside | annonseweb.amedia.no/no/ |
Tiltredelse | Etter avtale |
Arbeidsplass | Akersgata 34, Oslo |
Tittel | Konseptutvikler |
Sektor | Privat |
Stilling | Fulltid |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Hanne Birgitte Arntsen Business Designer hannebi.arntsen@gmail.com +47 902 77 244 |
Beate Carlsen Salgsdirektør beate.carlsen@amedia.no +47 922 22 868 |