På vegne av DIBkunnskap ser vi etter en fremoverlent, analytisk og strukturert Customer Success Manager som brenner for salg og utvikling av eksisterende kunder. Du vil i denne stillingen få varierte arbeidsoppgaver, men de mest sentrale ansvarsområdene vil være å delta i, og ta ansvar for, utarbeidelsen av selskapets strategiske plan for kundeoppfølging. I tillegg får du et porteføljeansvar for 50 % av selskapets kunder med fokus på onboarding og opplæring av nye kunder, samt oppsalg på porteføljen. Du vil være en sentral ressurs i selskapet for å sikre videre vekst og redusere churn. Som ansatt i DIBkunnskap er du en del av et profesjonelt og faglig sterkt miljø med høy trivsel og lav turnover blant de ansatte.
Høres dette interessant ut?
Vi mener riktig person har flere års erfaring med B2B-salg, mot både nye og eksisterende kunder, og har gode resultater å vise til. Videre har du erfaring med onboarding og opplæring av kunder, du brenner for strategisk kundeoppfølging, og du har gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsferdigheter. Det er en fordel om du har høyere utdannelse innen økonomi, markedsføring, ledelse eller liknende. Som person er du strukturert og analytisk, og trives i dialog med kunder.
Vi søker deg som har følgende egenskaper og kvalifikasjoner:
- Relevant høyere utdannelse
- Flere års salgserfaring (B2B) og gode resultater å vise til
- Ditt mål er å skape og vedlikeholde fornøyde kunder
- Du liker å jobbe i team, dele kunnskap og ideer
- Du er analytisk, strukturert og kan jobbe selvstendig
DIBkunnskap tilbyr:
- Spennende arbeidsoppgaver i et selskap i vekst
- Faglig og godt arbeidsmiljø med lav turnover
- Muligheten til å jobbe selvstendig og påvirke din egen arbeidshverdag
- Muligheten til å påvirke videreutviklingen av våre produkter ved å være tett på kundene, forstå deres behov og dele disse erfaringene med resten av organisasjonen
- Konkurransedyktige betingelser
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Lyse, fine lokaler på Lysaker med mulighet for parkering
- 30 gode kolleger som alle er svært engasjerte i å skape gode løsninger for våre kunder og som liker å ha det gøy på veien
Har du spørsmål? Ta kontakt med meg på tlf: +47 905 64 547 eller
anette@assento.no
Velkommen med din søknad!