Kundesentermedarbeider
OneMeds kundesenter har dedikerte medarbeidere som jobber for å sørge for at kundenes opplevelse av OneMed som leverandør oppleves best mulig.
Kundesenteret er svært viktig, og OneMed er derfor opptatt av teamet av kundesentermedarbeidere jobber enhetlig og fungerer godt sammen.
Norske kommuner og sykehus er OneMeds største kunder, og som kundesentermedarbeider vil du ha utstrakt kontakt med disse daglig.
Dette er de sentrale arbeidsoppgavene:
Som kundesentermedarbeider må du ha forståelse for kundenes avhengighet av OneMeds produkter og tjenester, og det er viktig at du håndterer alle oppgaver ut fra et prinsipp om å skape fornøyde kunder.
- Besvare henvendelser på e-post og telefon
- Sørge for at kundene får gode svar på spørsmålene sine
- Utføre oppgaver i henhold til eksisterende rutiner og standarder
- Håndtere 2. linjetrafikk fra andre interne avdelinger og leverandører
- Bidra til å utvikle og forbedre arbeidsprosesser, rutiner og retningslinjer
- Vedlikehold av egen kompetanse
Arbeidstiden er fra 08:00-16:00. Noe overtid må påregnes i perioder.
Dette er kravene du må oppfylle for å være en aktuell kandidat:
Fullført videregående skole eller høyere. Minimum 2 års arbeidserfaring fra stilling ved kundesenter hos leverandør av medisinske artikler eller lignende produkter. Tilsvarende arbeidserfaring fra kundesenter hos leverandør av andre produkter kan også være aktuelt.
- Serviceinnstilt og salgsorientert
- Evne til å jobbe godt både selvstendig og i team
- Trives med utfordringer og tempo i arbeidshverdagen
- Strukturert og pålitelig
- Positiv og lærenem
Svært gode datakunnskaper. God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk og engelsk.
Hvorfor OneMed?
OneMed er et selskap i sterk vekst med en kultur preget av samhold og engasjerte medarbeidere som står på for hverandre og kundene. Du vil oppleve at du har stor påvirkningskraft på arbeidsplassen.
OneMed har et svært godt navn i helsemarkedet og forbindes med troverdighet, gode samarbeidsevner og et genuint ønske om å skape verdi for kundene. Selskapet er markedsleder på sine produktområder i sykehusmarkedet og nummer to i kommunemarkedet, men med en klar ambisjon om å bli markedsleder der også.
OneMed er et innovativt selskap med korte og raske beslutningsprosesser, og ved å tenke litt annerledes enn konkurrentene vinner OneMed stadig flere anbud i alle sektorer. Konsernet har sterke ressurser og solide eiere som ønsker å investere videre for OneMed skal oppnå målsetningene sine.
Betingelser
Konkurransedyktige betingelser. Betalt overtid.
Stillingen rapporterer til leder kundesenter.
Søknadsinformasjon
Synes du dette virker spennende og vil høre mer? Ta kontakt med Geir Olderbakk hos rekrutteringsselskapet Orion & Partners på telefon 900 28 283.
Vil du vil skal ringe deg opp med mer informasjon om stillingen? SMS #808 til 900 28 283.
Du søker på stillingen ved å bruke søkefunksjonen i annonsen.