I Wolters Kluwer Norge er vi i ferd med å utvikle neste generasjons software for regnskapsførere og revisorer. For å sikre at produktene vi lager møter formelle krav og er mest mulig brukervennlige trenger vi en ledere og medarbeidere som kjenner fagfeltet, forstår hva som skaper gode brukeropplevelser, og vet hva som kan løses ved hjelp av teknologi.
Denne annonsen er til deg som kjenner fagfeltet innen skatt og revisjon, med et brennende engasjement for god service og support. Kanskje har du også en teknologiinteresse. Målet med rollen er å lede service- og supportteamet i Norge og levere ekstraordinær kundeopplevelse til våre kunder. Rollen inngår i ledergruppen i norge og rapporterer til leder for Service & Support for Scandinavia.
Viktige ansvarsområder:
- Operativ ledelse av teamet gjennom deres daglige oppgaver og drive en sterk og databasert prestasjonskultur
- Aktive deltagelse både i det norske lederteamet og det skandinaviske lederteamet for Service and Support.
- Beslutte prioriteringsområder for teamet avhengig av sesongvariasjoner og overordnet organisasjonsfokus.
- Drive skifte til mer proaktiv selvbetjening, effektivisering og kontinuerlige forbedringstiltak for forbedret kundeopplevelse gjennom hele kundereisen.
- Utvikle og opprettholde en kultur med en smidig tankegang som fremmer høyt kollegaengasjement, tillit, samarbeid i og mellom team.
- Det forventes at leder for teamet er sterk operativt og hands on i sitt arbeid.
Vi mener at den rette kandidaten har:
- Tidligere erfaring som leder, eller prosjektleder, i et teknologimiljø med høyt tempo er en fordel, eller kanskje har du en lidenskap for lederskap og ønsker å ta neste skritt.
- En positiv «can-do» holdning.
- Erfaring og eller interesse for, kjøring endring og endring ledelse.
- Erfaring fra revisjon og eller regnskap.
- Sterkt kundefokus og høyt nivå av kundeserviceetikk.
- Erfaring med å være en del av en kundeserviceavdeling
- Erfaring med å drive et skifte til proaktive digitale kundestøttekanaler er til nytte.
- God påvirkning og kommunikasjonsferdigheter.
- Erfaring med å jobbe med programvare og kunnskap om metoder og implementering.
Vi ønsker oss en selvstendige og initiativrik lagspillere som tør å mene noe, og kommuniserer godt.
Nysgjerrig på å vite mer?
Ta kontakt med oss i MeyerHaugen, her er link til et podcastintervju hvor vi intervjuer CEO og rekrutterende leder om jobben som Service&support manager; https://soundcloud.com/meyerhaugen/intervju-om-stilling-som-team-leader-service-og-support/s-kRmMMJkhCLY
Om arbeidsgiveren
Wolters Kluwer Norge er en softwarebedrift som utvikler sterke og dybdegående verktøy til næringslivet og næringslivets rådgivere. Bedriften skaper verdi ved å kombinere faglig ekspertise og teknologi i sine løsninger, så kundene er i stand til å treffe best mulige beslutninger og jobbe sikkert og effektivt.
Wolters Kluwer Norge er en del av det nederlandske software- & mediekonsernet Wolters Kluwer. Wolters Kluwer er en av verdens ledende leverandører av informasjon, software og serviceytelser innen skatt, revisjon, regnskap, jus og medisin. Wolters Kluwer er representert i mer enn 40 land og beskjeftiger om lag 19.000 medarbeidere på verdensplan
Wolters Kluwer Norge er likeledes en del av Wolters Kluwers Skandinaviske divisjon, som med ca. 250 ansatte og kontorer i Oslo, Stockholm, Gøteborg, København, Svendborg og Aarhus, er en av Skandinavias ledende leverandører av software og serviceytelser innen skatt, revisjon og regnskap.