Kan du regnskap og Navision/ Microsoft Dynamics NAV?
For vår oppdragsgiver leter vi etter en skikkelig god regnskapskonsulent for Accountor sitt kundeteam i Fredrikstad!
Med syv flinke medarbeidere som hver dag jobber for å hjelpe kunder med regnskapstjenester, lønnstjenester og økonomisk rådgivning ønsker Accountor Fredrikstad en dyktig regnskapskonsulent med erfaring fra Navision/ Microsoft Dynamics NAV. Accountor sine løsninger lar kundene bruke minst mulig tid på regnskap, økonomi, lønn og HR relaterte oppgaver, og mest mulig tid på sin virksomhet. Vi gir kundene våre innsikt i tallene og utviklingen i sin bedrift ved hjelp av moderne løsninger. Stillingen er et engasjement med oppstart snarest som varer tom. september 2021, med mulighet for fast ansettelse.
Regnskapsbransjen er i omstilling. Dette gir mange muligheter for dem som evner å tenke nytt og i den forbindelse trenger vi en utadvendt regnskapskonsulent som har lyst til å hjelpe våre kunder i å lykkes med vekst og utvikling av sin bedrift.
Ser du etter en stilling der du kan gjøre hverdagen enklere for kunder ved hjelp av fremtidsrettede verktøy – og en arbeidsgiver som gir rom for å vokse faglig i et meget hyggelig og spennende arbeidsmiljø? Da vil vi høre fra deg!
Din bakgrunn
- Økonomiutdanning – med fokus på regnskaps- og/eller revisjonsfag
- God regnskapsforståelse
- God kjennskap til Navision/Microsoft Dynamics NAV
- Gjerne autorisert regnskapsfører
- God IT-forståelse og lett for å forstå og ta i bruk ny teknologi
- Gjerne kjennskap til Visma Business og Power Office Go
- God muntlig og skriftlig framstillingsevne i norsk og engelsk
Som person er du forretningsorientert, og du har et sterkt ønske om å prestere. Du er positiv, initiativrik og løsningsorientert. Du evner å bygge og ivareta gode relasjoner. Du vil være kontaktperson, konsulent og sparringspartner for kunder, gi løpende rapportering, ha kommunikasjon med kunder og bistå med budsjettering og analyser. Som regnskapskonsulent vil du ha kundeansvaret for egen kundeportefølje. Her er det rom for å vokse faglig i et meget hyggelig og spennende arbeidsmiljø!
Vi kan tilby
En hektisk, variert og morsom hverdag med fleksibel arbeidstid, konkurransedyktige betingelser og ikke minst et godt arbeidsmiljø i Accountors trivelige lokaler i Fredrikstad. Noe reisetid må påregnes.
Har du lyst til å vite mer om denne muligheten kan du kontakte Leif Møller – Senior Rådgiver i Accountor Rekruttering & Innleie på telefon 926 67 824. Alle henvendelser behandles konfidensielt.
Søk gjerne jobben gjennom å trykke «Søk stillingen»
Søknadsfrist snarest. Intervjuer vil gjennomføres fortløpende.
Nøkkelord | Regnskapsarbeid, Microsoft Dynamics NAV, Kundebehov, Navision, Regnskap fra A til Å., Kundebehandling, Regnskap A-Å, Regnskapsanalyse, Kundeansvarlig, Analysere kundebehov, Kundeerfaring, Kunde- og salgserfaring, Kundeansvar, Regnskapsfører, Regnskapsforståelse, Regnskap og økonomi, Regnskap og budsjett, Kundebesøk, Kundebevisst, Kundedialog, Kartlegge kunders behov, Kundeforståelse, Kartlegge kundebehov, Regnskap |
Bransjekategori | Økonomi / Regnskap |
Bransje | Regnskap / Controlling |
Alternativ bransjekategori | Økonomi / Regnskap |
Alternativ bransje | Annet |