Er du en analytisk lagspiller med øye for detaljer og som evner å se helhet og sammenhenger i verdistrømmen?
Som en innovativ aktør innen ortopediske og kliniske hjelpemidler har Cypromed store vekstambisjoner. For å lykkes i rollen som Supply Chain Coordinator må du jobbe systematisk og strukturert og brenne for kontinuerlig forbedring. Rollen innebærer mange kontaktpunkter både internt og eksternt, noe som krever god kommunikasjon og sosiale ferdigheter. Bransjen er sterkt regulert, og det er viktig at kandidaten følger de prosedyrene som er satt av ledelsen. Man ønsker en kandidat som trives med å videreutvikle prosesser og prosedyrer kontinuerlig. Men det er viktig at nye måter å arbeide på valideres opp mot regulative krav og at de harmoniserer med organisasjonens øvrige prosesser.
Strukturert tilnærming
Som Supply Chain Coordinator arbeider du systematisk ift strategi og etablerte rutiner, retningslinjer og regulatoriske krav. Du må evne å se totalitet og sammenhenger i verdistrømmen og arbeide proaktivt for å drive deg selv og dine prosesser mot fastsatte målsetninger. Det er avgjørende å kunne håndtere mange baller i luften, også uforutsette hendelser, ved for eksempel forsinket transport eller større ordre enn prognostisert fra kunde.
Utviklingsorientert
Cypromed har et utviklingsorientert miljø som preges av kontinuerlig forbedring og beste praksis. I denne rollen må du være på en stadig søken etter effektive og smarte løsninger og ha prosessforbedring og kostnadseffektivisering i fokus.
Kommunikasjon
Vi ser etter deg som er god på både skriftlig og muntlig kommunikasjon, som stiller gode spørsmål og skiller mellom fakta og antakelser. Du må være en dyktig lytter og ha evne til å tolke signaler, i tillegg til å lete etter felles interesser og bygge forhandlingene på disse.
I Cypromed tilbyr vi deg en variert hverdag i et spennende og innovativt fagmiljø. Oppsummert innebærer rollen bl.a. følgende oppgaver og ansvar:
- Overvåke og håndtere henvendelser rundt behov for innkjøp internt
- Respondere på alle leverandørhenvendelser
- Følge opp leverandører
- Foreta prisforhandlinger der det er mulig
- Kjøre bestillinger på nye og eksisterende leverandører
- Gjøre leverandørvurderinger
- Undersøke om leveranser er i samsvar med regulatoriske krav
- Gjøre leverandørvurderinger
- Følge opp leveringsgrad og Supply Chain kostnader
- Overvåke lager og behov (lagerbeholdning, behov, prognoser og statistikk)
- Gjennomføre arbeid etter fastsatte prosedyrer i samsvar med regulative krav
- Foreta avviksbehandling inklusive risikovurderinger/oppdateringer
- Følge opp varemottak og inspeksjon av mottatte varer
- Følge opp vareflyt og produksjon
- Ajourholde grunndata, utføre vareplukk, legge inn varer og oppfølging av reparasjoner
Dette tror vi må til for og lykkes i rollen:
- Bachelorgrad innen Supply Chain, økonomi eller lignende
- 2-3 års erfaring fra innkjøp, planlegging og/eller Supply Chain-prosesser
- Grunnleggende IT ferdigheter (Office, CRM etc.) og kunnskap om IT-verktøy for å optimere arbeidsprosesser og følge opp leverandører
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne i de skandinaviske språkene og engelsk
Fra våre kontorer på Ottestad utenfor Hamar kan vi tilby deg en variert hverdag i et ambisiøst selskap der vi hjelper hverandre med å lykkes. Er du interessert i stillingen? Registrer din søknad og CV. Har du spørsmål til stillingen, ta kontakt med vår samarbeidspartner i The Assessment Company Stian Dyre Hansen (916 96 661) eller Ragnhild Staff (917 51 330).