Solberg Bils satsing på ettermarked er i dag konsentrert rundt ett verksted og delelager i Skien og ett i Notodden. Totalt bemanner disse avdelingene ca. 40 ansatte. Sammen tilbyr vi service, vedlikehold og andre bilrelaterte tjenester til våre kunder.
Nå er målet satt: Vi skal bli bransjens ledende på servicemarkedet! Derfor ønsker vi å ansette en leder som får hovedansvaret for at denne målsetningen nås. Gjennom høyt fokus på kvalitet, struktur og kundeservice får den nye lederen ansvar for at vi leverer den beste kundeopplevelsen bransjen har sett. Vi ser etter en erfaren leder som skal jobbe strategisk med å utvikle oss så vi når våre målsetninger for verkstedet, implementere markedsplaner, være en aktiv bidragsyter i konsernets ledergruppe og aktivt utvikle eget personal. Stillingen vil ha hovedsete i Skien, med jevnlige besøk til avdelingen i Notodden.
Ansvarsområder og arbeidsoppgaver
Vår nye leder blir hovedansvarlig for våre ettermarkedstjenester. Dette innbefatter videreutvikling av våre verksteder, delelagre, logistikk, markedsføring mot ettermarkedet, personalansvar samt resultatansvar for avdelingene. Du får stor mulighet til å påvirke og legge planer og vi ser for oss arbeidsoppgaver som:
- Strategi- og optimaliseringsarbeid
- Oppfølging av våre lokale servicemarkedssjefer og annet personal
- Markedsføring av ettermarkedet
- Videreutvikling av forretningsprosesser, logistikk og arbeidsrutiner
- Deltakelse i konsernets ledergruppe
Kvalifikasjoner
- Minimum tre års relevant ledererfaring med dokumenterte resultater, gjerne fra bilbransjen eller tilsvarende bransjer
- Høyere utdannelse innenfor områder som logistikk, ledelse, markedsføring eller kvalitetsstyring
- God innsikt i IT og forbedring av forretningsprosesser ved bruk av digitale verktøy
- God økonomiforståelse
Personlige egenskaper
- Du er en naturlig lederskikkelse, initiativrik og ansvarlig
- Du liker å jobbe med analyser, ser forbedringsmuligheter og evner å gjennomføre tiltak
- Du har et høyt fokus på effektivisering og inntjening
- Du har høy kapasitet og effektivitet, er strukturert og systematisk anlagt
Vi tilbyr
- En sjelden mulighet til å komme inn i et veletablert konsern i sterk vekst
- Et meget godt arbeidsmiljø med dyktige og erfarne kolleger
- Gode betingelser for den rette
Interessert?
Ta kontakt med Bemanningsbyraaet v. Stig A. Gåre Andresen på tlf. 92 02 93 12 for ytterligere informasjon. Din CV og søknad registreres ved å trykke på søknadslinken. Av hensyn til personvern/GDPR har vi ikke mulighet til å behandle søknader mottatt per e-post. Alle henvendelser blir behandlet konfidensielt, om ønskelig også overfor oppdragsgiver frem til en søknad foreligger.
Har du relevant fagkompetanse og lyst på jobben? Søk!
Bemanningsbyraaet er et anerkjent rekrutteringsselskap og ett av Norges beste vikarbyrå. Vi rekrutterer til faste og midlertidige stillinger innen områdene kontor og administrasjon, økonomi og regnskap, IT, kundeservice, salg og marked, lager, logistikk og industri.
Når du blir innkalt til intervju hos oss vil vi i tillegg til intervjusamtalen gjennomføre tester hvor du får vist hvilke evner og egenskaper du har som er relevante for stillingen. Du vil få en coachplan som anbefaler deg hva du kan gjøre for å oppnå størst mulig suksess i denne og fremtidige jobber. Dersom du ikke får tilbud om stillingen du har søkt, har vi kanskje andre stillinger som kan være av interesse for deg. Gjennom rekrutteringsprosessen vil du utvikle din selvinnsikt slik at du vil være bedre forberedt til fremtidige møter og intervjuer.
Bemanningsbyraaet finner den jobben som passer best for deg. For mer informasjon, se bemanningsbyraaet.no