Kundeansvarlig
Har du lyst til å bruke din erfaring fra regnskap og synes det i tillegg er givende å bygge og videreutvikle gode relasjoner?
Hos oss får du muligheten til å sette ditt preg på kundeteamet vårt i Østerdalen. Du vil få jobbe med faglige dyktige kolleger, som representerer oss på en flott måte mot våre kunder. Veksten og utviklingen den siste tiden har vært god, og posisjonen vår i regionen er solid. Spørsmålet er dermed hvordan du ser for deg å videreutvikle dette fabelaktige grunnlaget?
Det vi ønsker du skal gjøre
- Være kontaktperson, konsulent og sparringspartner for våre kunder
- Følge opp og være dine kunders betrodde rådgiver rundt økonomi, regnskap, lønn og HR
- Et bredt spekter av regnskapsoppgaver, fra rapportering til årsoppgjør, budsjettering og analyser
- Du vil være kundeansvarlig med egen portefølje
Dine ansvarsområder vil spenne fra å følge opp dine kunders økonomi til faglig spennende rådgivningsoppgaver innenfor våre tjenester. Du har hovedansvaret for å sikre rasjonell og effektiv gjennomføring av kundeoppdrag, sørge for faglig oppdatering og gjerne bidra aktivt ifm. årsoppgjørsprosessen.
Du er vårt ansikt utad mot dine kunder og du representerer oss i ulike anledninger det er naturlig at vi er representert. Du rapporterer til Avdelingsleder Kundeteam Pro og samarbeider tett med våre folk innen salgs- og markedsapparat, Payroll og HR Services for å sikre at vi er konkurransedyktige og for øvrig sikre vår posisjon i markedet.
Din bakgrunn
- Økonomiutdanning – med fokus på regnskaps- og/eller revisjonsfag
- Minimum 5 års relevant arbeidserfaring, innenfor regnskapsfaget
- God praktisk regnskapsforståelse
- Gjerne autorisert regnskapsfører
- God IT-forståelse og lett for å forstå og ta i bruk ny teknologi
- Gjerne kjennskap til Power Office Go, Visma Business og/eller MS Office
Du har kanskje jobbet med revisjon, rådgivning innenfor økonomifeltet mot B2B markedet, eller kanskje du har jobbet med bedriftsmarkedet i bank/finans. Du har generelt god regnskapsforståelse og erfaring fra årsoppgjør for små- og mellomstore bedrifter. Dersom du liker all den rå teknologien som regnskapsfeltet nå kan ta i bruk, har du et glimrende utgangspunkt.
Personlige egenskaper
- Du må være flink med mennesker og like å bygge og ivareta gode relasjoner
- Du må være forretningsorientert og ha et sterkt ønske om å lykkes
- Du må like å ta eget initiativ og ta ansvar
- God muntlig og skriftlig framstillingsevne på norsk og engelsk
Vi tilbyr
Det du først og fremst får i denne stillingen er muligheten til å være med å forme og ha ansvaret for en spennende utvikling på våre kontorer i Østerdalen. For den rette kandidaten kan du forvente konkurransedyktige betingelser og gode pensjons- og forsikringsordninger. Du vil få gode muligheter for videreutvikling, med gode karrieremuligheter videre i Accountor-konsernet. Du får også fri tilgang til vår online kursportal Accountor Eduhouse, samt Accountor Academy.
Om oss
Vi er Nord-Europas største selskap innen regnskap- og rådgivningstjenester. Vi leverer tjenester innen regnskap, rådgivning, lønn/personal og rekruttering/innleie. Vår avdeling i Østerdalen består av medarbeidere fordelt på våre kontorer på Tynset, Røros og Koppang.
Har du lyst til å vite mer om denne muligheten kan du kontakte Jon Even Sørlie – Business Manager i Accountor Rekruttering & Innleie på telefon 971 60 844. Alle henvendelser behandles konfidensielt.
Søk gjerne jobben gjennom å trykke «Søk stillingen». Søknadsfrist snarest og innen 2. mai 2021. Intervjuer vil gjennomføres fortløpende med interessante kandidater.