Du kan bli Helthjem Netthandels nye prosjektleder-Logistikk!
Bli med på et veksteventyr hvor den rette personen vil få ansvaret for å lede logistikkprosjekter fra analyse til implementering. Vekst krever skalering, utvikling og forbedring i alle ledd av verdikjeden. Prosjektene vil handle om å endre prosesser, implementere nye systemer, konseptualisere kundeløsninger eller teste ut helt nye ideer, hvor vi trenger deg enten som prosjektleder eller fagressurs. Helthjem er inne i en scale-up fase så du kan forvente å bidra bredt, også med driftsoppgaver, driftsoppfølging, analyser, problemløsning og kontinuerlig forbedring av Helthjems prosesser, verdikjeder og rutiner.
Hører vi fra deg?
Ansvarsområder/arbeidsoppgaver:
- Utarbeide Business case
- Lede prosjekter knyttet til prosessendring i verdikjeden
- Utvikle og implementere ny systemstøtte, nye produksjonssystemer og Implementere og konseptualisere kundeløsninger.
- Planlegge og organisere oppfølging, kontroll, rapportering og håndtere usikkerheter i prosjektet/kvalitetssikring.
- Holde oversikt over prosjektets fremdrift, kontroll over tid, kost og kvalitet.
- Delta som fagressurs i større prosjekter
- Oppgaver knyttet til drift, analyse og kontinuerlig forbedrings arbeid
- Samarbeide med andre aktører i Helthjem nettverket (Polaris, Amedia og Schibsted)
- Følge opp prosjekter/tiltak og sikre forventet effekt
- Samarbeide tett med stakeholdere i verdikjeden
Ønsket bakgrunn:
- Høyere utdannelse - Minimum Bachelornivå; Tekniske Høyskoler, NTNU/UiO/USN eller liknende
- Minimum 3 års relevant arbeidserfaring
- Kjent med ulike produksjonsprinsipper, hvor LEAN vil være den førende for Helthjem
- Erfaring med utviklermiljøer, gjerne innen logistikk, produksjon og/eller IT
- God prosjektlederforståelse og kunnskap om hvordan prosjekter ledes og gjennomføres
- God prosessforståelse og gjerne erfaring fra Logistikkbransjen
- Vant til å sette deg inn i komplekse problemstillinger og omsette dette til forståelig adferd
- Strukturert og vant til å jobbe etter tydelige planer
- Svært god fremstillingsevne på norsk og engelsk
Vi verdsetter disse personlige egenskapene:
- Analytisk, nysgjerrig og innovativ
- Høy gjennomføringskraft og liker å ta ledelse
- Løsningsorientert og proaktiv
- Liker å jobbe i team og samarbeider godt med andre
- Tydelig som leder og god på kommunikasjon
- Gir retning og motiverer teamet
Hos oss får du:
- En nøkkelrolle i et selskap i vekst - med store ambisjoner
- Varierte oppgaver, med mange faglige utfordringer og gode muligheter til å påvirke din egen arbeidsdag
- Ekte gründerglede og mye innovasjon
- Høyt akademisk faglig miljø
- Mye humor, stor takhøyde, åpenhet og masse, masse å gjøre
- Unike løsninger for fremtidens retail, med teknologisk distribusjonslogistikk i verdensklasse
Nøkkelord | Logistikksystemer, Prosjektledelse, Agile Prosjektledelse, LEAN, Utviklingsprosjekter, Kontinuerlig forbedring, LEAN ledelse, Prosjekt og teamarbeid, Verdikjedeforståelse, Lean logistikk, Planlegging og struktur |
Bransjekategori | Transport / Logistikk / Varehus / Innkjøp |
Bransje | Logistikk / Lager |
Alternativ bransjekategori | Industri / Produksjon |
Alternativ bransje | Transportmidler / Maskiner og utstyr |