Er du vår nye kunderådgiver?
Nor-log Thermo søker en entusiastisk og dedikert kunderådgiver til sin reklamasjonsavdeling.
Som kunderådgiver har du ansvar for å behandle og følge opp reklamasjoner og avvik iht til gjeldene lover og regler innenfor transport-rett. God og tett relasjon med kollegaer, leverandører og kunder er en naturlig del av arbeidsdagen. Arbeidet innebærer å innhente opplysninger, og å vurdere ansvar og kostnad i de enkelte saker. Det vil være noe kvalitetsarbeid knyttet til stillingen.
Sentrale arbeidsoppgaver:
- Behandle reklamasjonssaker og avvik iht til gjeldende lover og regler (transport-rett)
- Registrere reklamasjonssaker og avvik i bedriftens transportsystem (Timpex)
- Noe kvalitetsarbeid
- Dele kunnskap, erfaring og informasjon med kollegaer
Kvalifikasjoner/erfaring:
- Erfaring fra tilsvarende rolle/arbeidsoppgaver
- Ønskelig med høyere utdannelse (bachelor eller relevante kurs/erfaring)
- Erfaring fra transport- eller dagligvarebransjen, men ikke et krav
- Pålitelig og punktlig
- Du setter pris på en aktiv arbeidshverdag og har høy arbeidskapasitet
- Du er strukturert og løsningsorientert, og tar ansvar på eget initiativ
- Gode samarbeidsevner og kommuniserer godt skriftlig og muntlig, både på norsk og engelsk.
- Våre kunder opplever deg som positiv og profesjonell, og du lever opp til kundens forventning om service og kvalitet. Gjensidig respekt og tillit er naturlig for deg.
Nor-log Thermo tilbyr:
- Vi kan tilby spennende og utfordrende arbeidsoppgaver
- Konkurransedyktige betingelser
- Gode kolleger og et trivelig og faglig sterkt arbeidsmiljø
- God opplæring og mulighet for relevante kurs
- Forsikring og pensjonsordninger