Vår kunde er det nye norske flyselskapet som vil sette sine reisende - altså deres gjester i sentrum for hele deres virksomhet. Fokuset gjennomsyrer hele organisasjonen fra bestillingsprosess til reisens slutt. De rigger seg for at deres gjester skal oppleve hele reisen som enkel og friksjonsfri.
Det gjør at kundesenteret blir episenter for organisasjonen. Det er her de både «ser» og får tilbakemeldinger på hvor de har forbedringspotensialet sitt og «hull» i den opplevelsen som de ønsker å skape.
Vi søker deg som er en «fikser» og som har et ønske om å skape en god opplevelse. En som elsker å kommunisere på en hyggelig og effektiv måte, finne løsninger og ta tak i utfordringer.
I et oppstartsselskap er det mye å ta tak i og store muligheter for å bidra direkte inn i gjestereisen.
Arbeidsoppgaver:
- Kommunisere med selskapets gjester via sosiale medier, live chat og telefon (evt. direkte møter på flyplass)
- Ta imot tilbakemeldinger og forbedringstiltak og rapportere dem videre inn i organisasjonen
- Bidra med ideer og innspill for å kunne skape en god opplevelse
- Oppdatere FAQ, chatbot-maler
- Bestille og endre billetter for selskapets gjester, kollegaer og for gruppereiser
- Saksbehandle og utbetale økonomiske henvendelser
- Diverse andre oppgaver som bidrar til en god opplevelse
Erfaringer som vi gjerne ser at selskapets nye teammedlemmer har:
- Kundeservice som inkluderer kommunikasjon på sosiale - andre digitale plattformer samt telefon
- Å finne gode løsninger, skrive feilrapporter og forbedre prosesser
Personlige Egenskaper:
- En som er snill og omgjengelig av natur
- Har en «vennlig» telefonstemme og skriftspråk
- Trives med å skape noe sammen og samtidig være selvdreven
- Synes det er gøy med «hårete mål» (det er tross alt ikke hvilken som helst type som tror det går an å starte flyselskap midt i en pandemi)
- Klarer å holde hode kaldt og hjertet varmt - også når det stormer
Har du erfaring fra flybransjen og/eller kundeservice, registrer din CV på
https://venezu.recman.no/register.php Dette er en unik sjanse og vi vil sende relevante CV’er over til vår oppdragsgiver fortløpende så vi anbefaler deg å søke fort – det er kort søknadsfrist og vi intervjuer også fortløpende.
Les mer om Venezu på
www.venezuservices.no – vi er spesialister på å finne dyktige medarbeidere til salg, markedsføring og Kundeservice.