Har du lyst til å utvikle kompetansen og erfaringen din?
BDO sin management for hire avdeling tilbyr deg en mulighet for å utvikle kompetansen din igjennom å få jobbe med ulike bransjer og spennende utfordringer i tillegg til å være endel av et spennende fagmiljø. Vi har behov for de som har kompetanse og interesse i å jobbe som
- Økonomisjef
- Business controller
- Financial controller
- Regnskapsjef
Vi tror at du vil utvikle deg både som person og fagperson igjennom å jobbe i vår avdeling.
I BDO tilbyr vi våre kunder trygghet ved at våre medarbeidere fyller nøkkelroller i kundens økonomifunksjon etter behov. Vi har erfarne regnskaps- og økonomisjefer samt financial-/business-controllere som kan trå til på kort varsel og i ønsket omfang. Våre kunder inkluderer alt fra små virksomheter/start-ups som trenger en CFO på deltid til internasjonale konsern. Vi søker nå engasjerte medarbeidere som vil bidra i videreutviklingen av Management for Hire hos oss.Stillingen gir en unik mulighet for å jobbe på tvers av ulike bransjer og med varierte faglige utfordringer med støtte fra dyktige kolleger i BDO.
Arbeidsoppgaver:
Vi har oppdrag hos noen av Norges mest profilerte selskaper innen varehandel, forsikring, bank- og finans og industri. Samtidig har vi spennende oppdrag på mindre kunder hvor man får utfordre seg selv i selvstendige roller og jobbe tett med ledelsen i selskapet. Variasjon i oppdragene byr på store muligheter for personlig utvikling. Vi tilbyr alle tjenester innenfor økonomifunksjonen, og har størst fokus innenfor regnskaps-/businesscontroller opp til regnskaps-/økonomisjef samt bistand inn mot blant annet årsavslutning. Det er stor etterspørsel etter god systemkompetanse og avanserte excelkunnskaper. Flere kunder melder også om behov for medarbeidere på juniornivå med et godt systemhode og som er interessert i operativt regnskap.
Du vil ved tiltredelse bli tildelt rollen som konsulent ut mot kunden(e). BDO ønsker å profilere seg ut mot kunde som en tilbyder av tjenester innenfor økonomifunksjonen, fra blant annet regnskapsproduksjon til økonomisjef. I mindre virksomheter kan oppdragene også omfatte HR-relaterte oppgaver. Spesifikke arbeidsoppgaver avhenger av behovet til kunden samt erfaring til kandidaten.
Vi søker kandidater som har:
- Bachelor eller masterutdannelse
- 4-6 års erfaring fra økonomifunksjoner innenfor økonomi og/eller regnskap eller revisjon
- Gode excel kunnskaper
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk, gjerne også engelsk
Personlige egenskaper vi verdsetter er:
- Evne til å bygge og ivareta gode relasjoner
- Analytisk og forretningsorientert
- Initiativrik og løsningsorientert
- Vilje til å jobbe operativt og samtidig ha et helhetsperspektiv
- God i dialog med alle nivå i organisasjonen
- Tilpasningsdyktig og fleksibel
Vi tilbyr:
- Personlig læring gjennom utfordrende og varierte arbeidsoppgaver
- Gode betingelser og utviklingsmuligheter
- Tett og god oppfølging under utleieforholdet
- Kompetanseutvikling gjennom et omfattende kurs- og veiledningsprogram
- Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø med kollegaer som bryr seg om hverandre hos en av Norges beste arbeidsplasser
BDO er et internasjonalt rådgivnings- og revisjonsselskap med kontorer over hele Norge. Vi har et bredt og sterkt fagmiljø, med inngående bransjekunnskap. Med mer enn 40 000 store og små virksomheter som kunder har vi opparbeidet en unik forståelse for norsk nærings- og samfunnsliv.
Hver dag går vi på jobb for å gjøre en forskjell. En forskjell for virksomheter som trenger en samarbeidspartner som kan gi råd, innsikt og skape trygghet for at beslutninger tas på riktig grunnlag.
Vi jobber tett på kundene og hverandre, og er genuint opptatt av å skape et godt arbeidsmiljø. Vi støtter medarbeidernes personlige utvikling, og gjør det mulig for alle medarbeidere å realisere gode ideer og initiativer.