By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Vi er i sterk vekst og skal styrke vårt team med en dyktig Key Account Manager som skal bidra til å løfte oss videre. Du vil få nasjonalt ansvar for våre meget sterke merkevarer og produktportefølje hos noen av våre viktigste kunder, blant annet Norges ledende byggevarekjede.
Du vil rapportere til Salgssjef i Norge og inngå i den nordiske salgs- og marketingorganisasjonen. Du vil ha en selvstendig rolle med ansvar for den langsiktige utviklingen av kundene våre, kombinert med tett samarbeid med øvrige KAM-team, marketing, supply chain, trade-marketing og salg. Vårt felles mål er å optimalisere og implementere vårt solide produktprogram med fokus på å sikre vekst gjennom å være en profesjonell partner for våre kunder.
Av konkrete oppgaver kan nevnes:
Utvikle strategiske kundeplaner og sikre gjennomføringen av disse.
Forankre aktiviteter hos dine kunder iht selskapets markedsplan.
Forhandlinger av årsavtaler, priser, kampanjer, sortimentoptimalisiering, plassering i butikk mv.
Løpende oppfølging- og analyse av salgsutvikling, markedsmuligheter mv.
Være tett på sentrale grensesnitt hos kundene og internt for å løpende kunne ta stilling til tiltak for å optimalisere salg og sortiment.
Holde deg løpende oppdatert på markedet og kunders behov og etterspørsel.
Ivareta og videreutvikle sterke relasjoner til kundene med høy integritet. Sikre at kundene opplever Stanley Balck & Decker som en foretrukket partner.
Sikre god kommunikasjon og samarbeid internt i forhold til aktiviteter og kampanjer.
Sikre at alle deler av samarbeidet med kundene er i tråd med Stanley Black & Deckers retningslinjer.
Du har opparbeidet deg god erfaring fra KAM-ansvar for retail-kjeder, gjerne fra bransjen, og du kan vise til gode resultater. Du har relevant kommersiell utdannelse med sterke analytiske ferdigheter og god tallforståelse. I tillegg er du utpreget kommersiell med evnen til å bygge tette og varige relasjoner. Du har gjerne ambisjoner om en lederrolle på sikt.
Vi håper også at du har følgende erfaring/kompetanse/egenskaper:
Forhandlinger og forhandlingsteknikk.
Metodisk og strukturert arbeidsmetodikk, kombinert med høyt tempo og gjennomføringskraft.
Målrettet, resultatorientert og engasjert.
Du kommuniserer godt muntlig og skriftlig på norsk og engelsk.
Du er sterk i Excel, PowerPoint og CRM.
Hos Stanley Black & Decker blir du en del av et verdensledende konsern med engasjerte og kunnskapsrike kolleger. Du får arbeide i en profesjonell, dynamisk, resultatorientert og innovativ organisasjon som brenner for å levere markedsledende produkter til våre kunder. Som et stort internasjonalt konsern er det mange utviklingsmuligheter hos oss. Til stillingen følger firmabil og bonusordning, og vi har gode pensjons- og forsikringsordninger.
Vi bygger for tiden en ny «hybrid arbeidsmodell» og omformer måten vi jobber på. Vårt mål er en enda mer fleksibel måte å jobbe på i 2020->, med fokus på teknologi og virtuelt samarbeid. Dette betyr at du vil kunne jobbe hjemmefra, kombinert med tilgang til vårt nye og moderne kontor i Nydalen. Det må også regnes med noe reising ifm. messer, kundeeventer og interne samlinger.
Har du spørsmål til jobben, så er du velkommen til å kontakte Orion & Partners v/ Jannicke Martinsen på 41901490/jannicke@orion.no.
Nøkkelord | KAM, Forhandlinger, Kundeutvikling, Salgsutvikling, Kundeaktiviteter |
Bransjekategori | Salg / Markedsføring |
Bransje | Annet |
Alternativ bransjekategori | Håndverk / Bygg / Anlegg / Mekanikk |
Alternativ bransje | Annet |
Arbeidsgiver | Stanley Black & Decker Norway AS |
Nydalsveien 28 | |
0484 OSLO | |
Nettside | www.stanleyblackdecker.com |
Søknadsfrist | Snarest |
Arbeidsplass | Oslo |
Tittel | Key Account Manager |
Sektor | Privat |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Jannicke Martinsen Daglig leder/rådgiver jannicke.martinsen@orion-search.no +4741901490 |
Ellen Mathisen Researcher ellen.mathisen@orion.no +4796225390 |