Helse Vest - Prosjektstøtte
Prosjektstøtte
Beskrivelse av oppdraget/bistanden
Forbedring og digitalisering
LIBRA er et regionalt program som står for innføring av et nytt IKT-system (SAP) og en felles måte å jobbe på innen lager (L), innkjøp (I), budsjett (B), regnskap (R) og anlegg (A) i Helse Vest.
Helse Bergen har allerede tatt i bruk den nye systemløsningen SAP innen regnskap og virksomhetsrapporter.
Innføring av ny systemløsning innen lagerstyring og for bestilling av varer og tjenester skjer i månedsskiftet september/oktober 2021.
Målet med innføringen er en forbedring og digitalisering av funksjoner som sikrer bedre kvalitet og effektivitet innen innkjøp/bestilling og lager
Kvalifikasjoner og egenskaper:
- Det er ønskelig med erfaring fra Helse Bergen/Spesialisthelsetjenesten.
- Personlig egnethet vektlegges.
- Erfaring som prosjektdeltaker i større innføringsprosjekter.
- Konsulenten arbeider målrettet og er selvstendig,
- Konsulenten prioriterer oppgaver og er leveransedyktig
- Konsulenten arbeider strukturert og samarbeider godt med andre.
- Konsulenten har gode kommunikasjonsevner og trives med å spre kunnskap.
Arbeidsoppgaver:
- Planlegge og lede arbeidet med endring i enhetene i sykehuset i samarbeid med prosjektleder.
- Samordne og koordinere prosjektets samlede endringsarbeid.
- Sikre at endringsarbeidet er i samsvar med regionale og lokale planer.
- Sikre samhandling og integrering av prosjektets planer med enhetene i foretaket.
- Evt. andre oppgaver innenfor støttefunksjoner og utvikling kan påregnes
Kunden har en ensidig rett til å forlenge oppdraget på eksisterende vilkår frem til 01.06.2022
For mer informasjon, ta gjerne kontakt med Gunhild Nitter Schieldrop på 90936940 eller gunhild.nitter@no.experis.com
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Bransje | Annet |