Vi har spennende vekstambisjoner for de neste årene og rollen vi rekrutterer til nå vil bli en del av markedsteamet i Randstad Norway, med hovedfokus på å støtte selskapets forretningsenheter. Vi har derfor behov for en kompetent rådgiver innen digital markedsføring, som vil jobbe tett med forretningsenhetene og gjennom dette sørge for økt synlighet i digitale flater og enda bedre kjennskap i markedet.
Har du lyst til å bli en del av et selskap som gir rom til å påvirke og utvikle selskapet videre? Er du i tillegg nysgjerrig av natur på de nyeste marketing-metodikkene, opptatt av kvalitet og ikke minst det å jobbe ut mot noen av Norges sterkeste merkevarer? Hos oss bidrar alle, både profesjonelt og sosialt, vi setter pris på god stemning og løse kommentarer, da det er alles ansvar å bidra til et levende arbeidsmiljø.
Vi kan tilby deg en rolle i et kunnskapsrikt team med gode muligheter til egenutvikling i verdens største HR-selskap. Du vil bli en del av et profesjonelt, ambisiøst og samtidig sosialt miljø med kolleger over hele landet. I Oslo holder vi til sentralt på Tullinløkka, og det er lett å ta heisen opp til 9. etasje med 360 graders utsikt over hele byen. Du får tilgang til en rekke moderne markedsverktøy og løsninger som en del av et globalt nettverk og muligheter til sertifiseringer innen inbound marketing og markedsanalyse.
Som digital marketing advisor vil du jobbe operativt samtidig som du løfter blikket og ser det overordnede, strategiske bildet innen markedsføring. Du vil fungere som en rådgiver for dine kollegaer og en selvstendig spesialist innen ditt fagområde som folk vil lene seg på. Du blir en del av et kompetent team som sammen har ansvar for sentralt salg og markedsføring av hele Randstad-konsernet. Din arbeidshverdag vil blant annet bestå av:
- Strategisk merkevarebygging og produksjon av innhold til digitale kanaler som nettside, nyhetsbrev, sosiale medier
- Bistand til både interne rådgivere og våre kunder med kanalvalg for kampanjer og aktiviteter
- Analyse, innsikt og støtte forretningen til gjennomføring av stillingsannonsering og kampanjer knyttet til dette
- Ansvar for etablering og oppfølging av innholdskalender med fokus på inbound marketing
- Aktiviteter tilknyttet employer branding
- Daglig bruk av LinkedIn/Facebook Business Manager
Vi tror at vår neste lagspiller har relevant høyere utdannelse og minst 4 års arbeidserfaring innen digital markedsføring. Du brenner for å produsere gode tekster og har erfaring med SoMe i en kommersiell sammenheng. Du er vant med innholdsproduksjon, artikler og nyheter, og er gjerne sertifisert på Hubspot. Din forståelse for forretning, strategisk merkevarebygging, analytiske evner og struktur kommer godt med i denne stillingen. Du trives i tillegg i en innholdsrik arbeidshverdag og kommuniserer godt både på norsk og engelsk, skriftlig og muntlig.
Som alle oss andre må du også ha #passionforpeople og kunne identifisere deg med selskapets verdier:
- to know
Vi er spesialister. Vi kjenner våre kunder og kandidater. Vi vet at det i vår bransje ofte er detaljene som betyr mest.
- to serve
Vi lykkes fordi vi tilbyr både kunder og kandidater en service som overgår standarden i vår bransje.
- to trust
Vi opptrer med respekt. Vi verdsetter våre relasjoner og behandler mennesker på en god måte.
- striving for perfection
Vi ønsker hele tiden å utvikle og forbedre oss. Vi er her for å gjøre våre kunder og kandidater fornøyde, helt ned til minste detalj. Det gir oss en fordel.
- simultaneous promotion of all interests
Vi skal ivareta alle parters interesse gjennom våre leveranser
Har du hengt med så langt og har spørsmål om stillingen? Da er du velkommen til å kontakte Anniken Moore eller Christian Børresen i Randstad / Dfind.