By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Annonsemarkedet i Norge er i stadig endring og kravene til måten vi betjener annonsemarkedet øker i takt med nye teknologier og produkter. For å møte dette trenger Amedia Salg og Marked en kommersielt anlagt teknisk supportansvarlig. Rollen vil være sentral i måten vi kommuniserer med brukere/kunder av vår nyutviklede selvbetjeningsløsning for annonsekjøp. Du vil dermed være med på å bygge supportplattformen for teknisk bistand til våre kunder, dette i samarbeid med et kryssfunksjonelt team som består av utviklere, markedsførere, salgsupport, m.m. Rollen vil også ha en viktig funksjon ved å gi tilbakemelding til utviklingsteamet på selvbetjeningen om hva som fungerer og ikke for å gi våre kunder den mest optimale kjøpsopplevelsen.
Som teknisk supportansvarlig vil hovedoppgaven være å besvare og finne løsninger for tekniske henvendelser fra brukere av Amedias selvbetjeningsløsning for annonsekjøp. Vi tror du vil kunne få henvendelser om eksempelvis utfordringer med opprettelse og igangsettelse av annonsekampanje, teknisk utfordring med betaling og kampanjerapportering. Dersom du motiveres av å løse tekniske utfordringer og kan bidra til å etablere en struktur for hvordan Amedia tar imot og behandler innkommende forespørsler og feilmeldinger, kan dette være den perfekte jobben for deg.
Ansvar
Kvalifikasjoner
Vi ser for oss at du har 2-3 års arbeidserfaring, gjerne innen brukerstøtte, kundesupport eller adops, og høyere utdanning. Antagelig har du jobbet med mottak og løsning av innkommende feilmeldinger knyttet til bruk av systemer (annonsesystemer, nettbutikker, selvbetjeningsplattformer, e.l.). Videre har du svært god systemforståelse og evner å se dette i sammenheng med bruker/kundeopplevelsen. Det er en fordel om du også har jobbet i prosjekter der du har bidratt eller ledet det å etablere en teknisk supportfunksjon.
Hvorfor velge Amedia?
Vi lover deg en rolle i et mediekonsern som betyr noe for folk. Hver dag serverer vi journalistikk og innhold av høy kvalitet. Vi er i rivende utvikling, og har et prisvinnende mediekonsern i ryggen. I tillegg er vi opptatt av å utvikle det beste arbeids- og utviklingsmiljøet for alle som jobber i media. Vi har siden høsten 2015 opplevd vekst i antall abonnenter, og har nå over 670.000 abonnenter. Vi er stolte av verdiene våre: Solid, Tilstede, Ambisiøs og Gnist, og vi håper du deler disse verdiene med oss.Bransjekategori | Media / Informasjon / PR |
Bransje | Annet |
Alternativ bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Alternativ bransje | Support |
Arbeidsgiver | Amedia Salg og Marked AS |
Akersgata 34 | |
0180 OSLO | |
Nettside | annonseweb.amedia.no/no/ |
Søknadsfrist | 15.08.2021 |
Arbeidsplass | Oslo |
Tittel | Teknisk supportansvarlig |
Sektor | Privat |
Stilling | Fulltid |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Lasse Fosshaug Digital direktør lasse.fosshaug@amedia.no +4793246456 |