By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Annonsemarkedet i Norge er i stadig endring og kravene til digitale produkter og tjenester øker i takt med nye teknologier og plattformer. For å møte dette trenger Amedia Salg og Marked en kommersielt anlagt og nysgjerrig ad operation manager, som evner og ønsker å utfordre etablerte rutiner og systemer for at Amedia skal kunne levere robuste systemer som evner å tilpasse seg de stadige endringene som dukker opp innenfor teknologi, lovgivning og kundebehov.
Som Ad ops er du en viktig nøkkelmedarbeider for at våre selgere skal kunne tilby de mest effektive annonseproduktene til våre kunder. Sammen med resten av ad ops teamet har du også ansvaret for å maksimere inntektspotensialet til alle våre 81 avistitler gjennom analyse av bruk av nettsidene og annonsemulighetene i tett samarbeid produktansvarlige, utviklingsmiljøet og selgere
Som Ad ops i Amedia får du ta del i veldig mange faser av den digitale annonsereisen og får en inngående kjennskap til hvordan ting henger sammen. Alt fra tilgjengeliggjøring av annonseplasser for annonsører, enten det går via en selger eller skjer via programmatiske kampanjer, til å analysere de ulike annonseplasseringene å sikre at kundene oppnår best mulig effekt gjennom å være en kompetanseressurs for våre salgsteam.
Man får også muligheten til å arbeide på tvers av mange ulike forretningsområder som byr på god læring og mange muligheter for videre utvikling og karrierevalg både innenfor Amedia konsernet og utenfor.
Ansvar og hovedoppgaver
Vi ser for oss at du har 2-3 års arbeidserfaring, gjerne innen det digitale annonsemarkedet, og høyere utdanning innen markedsføring eller teknologi. Evnen til å sette seg inn i problemstillinger, samt være løsningsorientert når man treffer på utfordringer er viktige egenskaper å inneha for å lykkes.
Som person er du strukturert og glad i å samarbeide med andre.
Bransjekategori | Media / Informasjon / PR |
Bransje | Annet |
Alternativ bransjekategori | Salg / Markedsføring |
Alternativ bransje | Annet |
Arbeidsgiver | Amedia Salg og Marked AS |
Akersgata 34 | |
0180 OSLO | |
Nettside | annonseweb.amedia.no/no/ |
Søknadsfrist | 15.08.2021 |
Arbeidsplass | Oslo |
Tittel | Ad operations manager (vikariat) |
Sektor | Privat |
Omfang | Vikariat |
Antall stillinger | 1 |
Lasse Fosshaug Digital direktør lasse.fosshaug@amedia.no +4793246456 |