By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Innkjøpsenheten har ansvaret for å gjennomføre alle anskaffelser i SPK og følge opp avtaler på vegne av virksomheten. Vi samarbeider tett med resten av organisasjonen for å finne de beste løsningene og sikre gode anskaffelser for SPK. Vi kjøper inn varer og tjenester for omkring 300 millioner kroner i året. 70 prosent av dette er tjenestekjøp.
Innkjøpsseksjonen består av fem personer inkludert seksjonsleder.
Du vil bidra inn i anskaffelses- og avtaleforvaltningsprosessene med juridisk rådgivning, kvalitetssikring av konkurransedokumenter og bistand i forbindelse med utarbeidelse og forvaltning av kontrakter. Det kan også bli aktuelt å lede egne anskaffelsesprosesser.
Hovedoppgaver
Alle i seksjonen bidrar til vårt kontinuerlige forbedringsarbeid. Som juridisk innkjøpsrådgiver vil du ha en sentral rolle i dette arbeidet, herunder ansvaret for å forvalte og oppdatere malverket vårt.
Erfaring og kompetanse som er viktig for rollen
Vår nye juridiske innkjøpsrådgiver må tilfredsstille følgende kvalifikasjoner:
I tillegg er det en fordel at du har erfaring med:
Egenskaper vi tror du har
Du må like å jobbe i dybden med dokumenter og sette deg raskt inn i ny informasjon, samtidig som du har evne til å løfte blikket og sikre fremdrift i prosesser. Det er viktig at du er selvstendig, tydelig, tillitsskapende og i stand til å ta beslutninger. I tillegg håper vi at du kjenner deg igjen i følgende egenskaper:
Du kommer til en arbeidsplass hvor engasjement og initiativ til forbedringer blir verdsatt. Målet vårt er å være en digital og fremtidsrettet anskaffelsesenhet med et godt arbeidsmiljø.
Vi vil legge vekt på personlig egnethet og sammensetningen av seksjonen totalt sett i ansettelsen.
Som juridisk innkjøpsrådgiver hos oss får du spennende, varierte og meningsfylte arbeidsoppgaver. Du jobber sammen med engasjerte og hyggelige kollegaer som gjerne deler kunnskap og erfaring. Du får konkurransedyktige betingelser, med en av Norges beste pensjonsordninger, gunstige låne- og forsikringsordninger. Vi holder til i nye lokaler på Skøyen med kort vei til buss, trikk og tog. Vi har innendørs sykkelparkering med sykkelvask og garderobe med dusjmuligheter. I tillegg får du fleksibel arbeidstid med mulighet for hjemmekontor.
SPK ønsker å speile hele samfunnet og ha bredde og mangfold i arbeidsmiljøet. Vi oppfordrer deg til å søke uavhengig av alder, kjønn, etnisitet eller nedsatt funksjonsevne.
Ta gjerne kontakt med en av våre rådgivere i Orion & Partners for en uforpliktende telefon dersom du er nysgjerrig på hvordan det er hos oss! Geir Olderbakk 900 28 283 eller Helge Frisch 900 98 607. Vil du vi skal ringe deg opp med mer informasjon om stillingen? SMS #891 til 900 28 283 eller 900 98 607.
Søknad og søknadsbrev der du begrunner din motivasjon for å jobbe hos oss sendes via søknads-link.
Nøkkelord | GDPR, Kontraktsforvaltning, Anskaffelser, Jurist, Offentlige anskaffelser, Offentlig forvaltning, Juridisk rådgivning |
Bransjekategori | Offentlige tjenester / Forvaltning |
Bransje | Annet |
Alternativ bransjekategori | Konsulenter / Frie yrker |
Alternativ bransje | Juridiske tjenester |
Arbeidsgiver | Statens Pensjonskasse |
Verkstedveien 1 | |
0277 OSLO | |
Nettside | www.spk.no/ |
Søknadsfrist | Snarest |
Arbeidsplass | Skøyen |
Tittel | Juridisk innkjøpsrådgiver |
Sektor | Offentlig |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Helge Frisch Partner helge.frisch@orion-search.no +4790098607 |
Geir Olderbakk Senior rådgiver geir.olderbakk@orion-search.no +4790028283 |