By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Er du interessert i teknologi og drives av fornøyde kunder? Kunne du tenke deg å jobbe i et selskap i vekst og med store ambisjoner, og ha muligheten til å påvirke selskapet? Da er du kanskje den vi ser etter!
SEEN er i sterk vekst og søker en Customer Success Manager som kan styrke selskapet. Som Customer Success Manager vil du være et bindeledd mellom kundene, kollegaer og produksjonsmiljøet. Har du erfaring som prosjektleder og trives med kundekontakt, så er dette kanskje en rolle for deg!
Dette vil fylle arbeidsdagen din:
Som Customer Success Manager for SEEN vil du ha flere arbeidsoppgaver og ha mange baller i lufta. Oppgavene vil variere fra hands-on oppgaver til mer langsiktige strategiske oppgaver. Du vil ha det totale prosjektansvaret for gjennomføring og fremdrift av prosjekter.
Den viktigste oppgaven er at du skal hjelpe nye og eksisterende kunder til å skinne. Du vil guide nye kunder gjennom implementering og ha fokus på hvordan eksisterende kunder kan lykkes med å få utnyttet plattformen på en optimal måte. Du vil få ansvar for å følge opp eksisterende kunder, og ha kontinuerlig dialog om kundebehov som vil kunne bli viktige innspill i videreutviklingen av produktet.
Våre kunder er store og seriøse aktører. Primært skjer arbeidet fra kontoret i Oslo, med mulighet for reiser til våre kontorer i Stockholm og snart København.
Vi søker deg som har kundekonsultasjon i ditt DNA, som har en lidenskapelig tilnærming til ditt arbeide, som er nysgjerrig og har en genuin interesse for teknologi. I tillegg er du:
SEEN er et selskap med flat struktur, med faglig sterke og dedikerte kollegaer som støtter og utfordrer hverandre. Som ansatt i SEEN blir du en del av et ungt og lekent arbeidsmiljø med stor takhøyde. Her vil hver og en vil ha stor innflytelse. SEEN er opptatt av å fremme et godt arbeidsmiljø og har mange morsomme sosiale tiltak. SEEN tilbyr trivelige og moderne lokaler sentralt i Oslo og konkurransedyktige betingelser.
Vil du jobbe i SEEN vil vi høre fra deg. Send oss en søknad der du forteller om relevant erfaring, og hvorfor du tror SEEN kan være et bra sted for deg å jobbe.
For nærmere informasjon om stillingen, ta kontakt med våre rådgivere Bård Idås på baard@meyerhaugen (tlf. 950 44 483) eller Ann Mari Nygjerde på ann.mari@meyerhaugen.no (tlf. 957 50 245). Søkere vil bli behandlet fortløpende.
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Bransje | Salg og markedsføring |
Alternativ bransjekategori | Salg / Markedsføring |
Alternativ bransje | Produktsalg |
Arbeidsgiver | SEEN |
Kristian Augusts gate 13 | |
0164 OSLO | |
Nettside | www.seen.io |
Søknadsfrist | Snarest |
Arbeidsplass | OSLO |
Tittel | Customer Success Manager |
Sektor | Privat |
Stilling | Fulltid |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Bård Idås Partner baard@meyerhaugen.no +4795044483 |
Ann Mari Nygjerde Seniorrådgiver ann.mari@meyerhaugen.no +4795750245 |