Nessco AS har en dyktig og velfungerende serviceavdeling med 15 teknikere hvor alle jobber dedikert for å gjøre våre kunder fornøyde.
Avdelingen har mye å gjøre og vi skal nå styrke oss med en ny Serviceleder med ansvar for planlegging og koordinering av serviceoppdragene.
Vårt mål er å utvikle avdelingen og tjenestene våre videre og vi håper du vil være med å bidra til dette. Vi ser for oss at du ønsker å utvikle deg sammen med oss med mål om at du får lederansvar på litt sikt. Du vil rapportere til Servicesjef.
Av konkrete oppgaver kan nevnes:
- Koordinere og planlegge serviceoppdrag i samarbeid med teknikere og kunder
- Koordinere innkjøp til serviceoppdrag i samarbeid med innkjøpsansvarlig
- Bidra til videreutvikling av rutiner og prosesser
- Bidra med fakturering av serviceoppdrag ved behov og i samarbeid med fakturaansvarlig
- Følge opp at selskapets HMS og sikkerhetsrutiner blir fulgt under serviceoppdrag og på våre verksteder
- Ha utstrakt kundedialog og være servicekundenes kontaktpunkt
- Samarbeide med salgs- og ettermarkedsavdelingen for å finne best mulig løsning for kundene
- Utarbeide tilbud til kunder med tilhørende kostnadskontroll
- Håndtere garantisaker
- Teknisk support til teknikere ved behov
Dette tror vi er deg:
- Du har god kjennskap til- og forståelse for tekniske løsninger på roterende utstyr, med teknisk fagskole innen elektro, automasjon eller mekaniske fag (relevant erfaring kan erstatte formell kompetanse)
- Du har noe erfaring fra tilsvarende oppgaver (koordinering og planlegging av serviceoppdrag) med et sterkt kundefokus
- Du er omgjengelig og diplomatisk og trives med samarbeid kombinert med å ta selvstendig initiativ
- Du er strukturert og nøyaktig, med evne til å prioritere i en hektisk hverdag
- Du har grunnleggende datakunnskaper og gode språkkunnskaper på norsk og engelsk
- Du liker å påta deg ansvar og vil gjerne ha lederansvar på sikt
Hos oss får du blant annet:
- Selvstendig og utfordrende stilling i en bedrift i vekst hvor du vil være med på å videreutvikle Nessco som en ledende bedrift i bransjen.
- Profesjonelt miljø med høy kompetanse og et nettverk av gode og hyggelige kollegaer
- Konkurransedyktig lønn
- God pensjons- og forsikringsordninger.
- Mulighet for karriereutvikling
Har du spørsmål til jobben, så er du velkommen til å kontakte Orion & Partners v/ Jannicke Martinsen på 41901490 / jannicke@orion.no.