Vi er en liten gjeng som holder til i freshe lokaler i karenslyst àlle på Skøyen og leter nå etter en kollega som kan hjelpe oss med å kjøre lønn. Vi, DK Company har rundt regnet 85 butikker i Norge fylt med kjente merkevarer som
b.young, Fransa og !Solid.
Vi flytter inn på Skøyen i disse dager, et spennende område hvor det er lett å trives mellom kjente merkevarer og trivelig atmosfære. Kafeer, trening og god kollektivforbindelse.
Vi er trygge på at vi kan love deg en allsidig hverdag i et spennende selskap. Selskapets regnskapsavdeling har hovedsete i Danmark og lønningsenheten i Norge håndterer per i dag 85 butikker samt wholesale. I Oslo deles lokalene med den Norske salgsstyrken hvor det alltid er plass til smil og latter.
Vi tenker at du har talent for tall og kanskje en ekstra forkjærlighet for nettopp lønningsfaget. Du liker å holde deg oppdatert på lover og regler og du er godt vant med å ta i et tak der hvor det er behov for å sikre at lønnen er på kollegenes konto i tide. Vi tenker videre at du er selvstendig og motiveres av å levere topp kvalitet.
Du vil dele hverdagens arbeidsoppgaver med en annen kollega og som foreløpig jobber ut ifra kontor i Tønsberg. Dere vil likevel ha daglig kontakt dere imellom samt jevnlig kontakt med hovedkontoret i Danmark. Kan være aktuelt å pendle noe i starten under onboardingen, enten da til Tønsberg eller at kollega kommer til Oslo avhengig av oppstartstidspunkt.
Vi er nå i en prosess hvor det er aktuelt å bytte ut dagens lønnssystemer. Om du har erfaring med implementering av nytt system er det ingen ulempe. Hvilket system som blir valgt er foreløpig ikke avgjort. Din kunnskap og erfaring lytter vi gjerne til.
Arbeidsoppgaver
- Lønnskjøring for deler av organisasjonen og egne butikker
- Bistå med eventuelt andre lønns- og HR-relaterte oppgaver
- Lønn A-Å
- Månedlig lønnskjøring
- Avstemming av lønnsrelaterte poster
- Rapportering til offentlige myndigheter
- Sykepengeoppfølging og kommunikasjon med NAV
- Systemansvar og support for lønns- og HR-relaterte systemer mm.
- Kvalifikasjoner
- Høyere utdanning eller noen års relevant erfaring
- Du er gjerne godt oppdatert på lover og regler om det meste innen lønn
- Fordelaktig med regnskapskompetanse, avstemming og årsoppgjør
- Gode IT-kunnskaper
- Personlige kvaliteter
- Du ser positivt på det meste og trives gjerne når det er litt ekstra hektisk
- Du er organisatorisk, strukturert og nøyaktig
- Du samarbeider godt, er fleksibel, pliktigoppfyllende og selvstendig.
- Du får ting til å skje og liker ansvar
- Du planlegger fremover og prioriterer ressursbruken godt
Er du klar for utfordringen? Er det oppgaver du trives med og mestrer, ja da vil vi veldig gjerne høre fra deg. Legg inn en profil på følgende lenke:
https://accountor.recman.no/register.php
Når profilen er på plass så finner vi deg og kan enkelt ta deg med videre som kandidat til stillingen.
Vi har som mål å ansette den rette så raskt som mulig og vi vil derfor vurdere og inviterer aktuelle kandidater fortløpende til videre prosess.
Vi gleder oss til å høre fra deg og du er velkommen til å ta kontakt med Leif Møller på mobil: 926 67 824 /
leif.moller@accountor.no hos Accountor Rekruttering & Innleie som gjennomfører rekrutteringsprosessen sammen med DK Company AS