Ønsker du å bidra til det grønne skifte? Har du erfaring med å lede kundesentre og er opptatt av å gi kundeservice på et høyt og kunnskapsbasert nivå? Da skal du lese videre!
Dette blir ditt ansvarsområde
- Ansvar for eksellent håndtering av all innkommende trafikk fra medlemmene
- Ivareta og utvikle foreningens medlemsservice gjennom godt lederskap, etablere gode rutiner og strukturer for håndtering av all innkommende trafikk fra medlemmene
- Personal, leder- og fagansvar for ansatte i Medlemsservice
- Resultatansvar for Medlemsservice i foreningen
Og dette er noen av arbeidsoppgavene dine
- Lede og organisere telefonvakttjenesten i foreningen (Sjablongsvar, vaktlister, egen telefontjeneste mm)
- Utarbeide og følge opp KPIer for avdelingen
- Iverksette og følge opp planer, herunder planer lagt av landsmøte og ledergruppen
- Ansvar for at teamet til enhver tid har rett kompetanse for å betjene medlemmene på eksellent vis
- Rapportere resultater og avvik
- Personalansvar, tett oppfølging av teamet
Vi håper du kan tikke av de fleste punktene under
- Utdannelse innen organisasjon og ledelse eller reiseliv på Bachelornivå eller høyere. Relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdannelse
- 3-5 års erfaring med å lede et kunnskapsbasert callsenter
- Generelt gode digitale kunnskaper og erfaring med CRM systemer, gjerne Dynamics 365
- God HR- forståelse - lover og regler
- Du har forretningsforståelse nok til å se hvilke muligheter teknologi kan gi for å bedre våre leveranser til medlemmene
- Solide kommunikasjonsegenskaper, sterk skriftlig og muntlig formuleringsevne
Personlige egenskaper vi ser etter
- Tydelig, motiverende og coachende leder som ser utfordringene, handler og beslutter
- Strukturert og analytisk - samtidig god på gjennomføring
- Tar ansvar, delegerer og skaper trygge arbeidsforhold
- Du jobber godt sammen med kollegaer, medarbeidere og eksterne partnere
- Strategisk i tankegang
- Jobber etter prinsippene «Kontinuerlig forbedring» og «Beste praksis»
- Opptatt av å skape et godt arbeidsmiljø, og er selv en viktig bidragsyter
- Nysgjerrig og kunnskapstørst
- Takler stress
- Godt og smittende humør er aldri feil
Har du spørsmål om stillingen kontakter du Raadgiverhuset v/ Magnus Kalleberg +47 916 28 770 eller Pål Øverby +47 905 26 841