På vegne av spennende kunde lokalisert i Arna er vi nå på utkikk etter en strukturert anbudskoordinator til et engasjement på 12 måneder. Det vil være gode muligheter for rett person.
Arbeidsoppgaver:
- Kontroll på avtalenes varesortiment og endringer i dette, med ansvar for kvalitetssikring av elektroniske varekjøpskataloger til de ulike oppdragsgiverne.
- Kontraktoppfølgingsarbeid, eksempelvis utarbeidelse og analyse av avtalestatistikker, arbeid med ulike kontraktsvilkår hvor utvikling og forbedring skal dokumenteres.
- Videre bidra til et system som sikrer at bedriften kontinuerlig arbeider med forbedringer i kontraktoppfølgingsarbeidet, og er i forkant med dokumentasjon til de ulike oppdragsgiverne.
- Bidra til å utvikle og forbedre bedriftens beskrivelser, rutiner og prosesser som benyttes i vårt anbudsarbeid.
- Overvåke økonomisk utvikling og sammen med andre ressurspersoner gjennomføre grep for forbedring og utvikling av løpende anbudsavtaler.
- Bidra inn i hele anskaffelsesløpet der det er behov.
Ønskede kvalifikasjoner:
- En do’er, som motiveres av system, orden i rekkene og tar eierskap til sitt ansvarsområde.
- Beherske og interessere seg for MS Excel og dets funksjoner (formler, fletting, analyser, tabell, graf, pivot osv). Andre arbeidsverktøy er QlikView og SAP.
- Analytisk, nøyaktig, strukturert, og samtidig effektiv og initiativrik.
- Økonomisk forståelse, liker å jobbe med tall.
- Gode kommunikasjonsevner skriftlig og muntlig, samt gode samarbeidsevner.
- Høyere utdanning innen økonomiske fag, men relevant erfaring kan veie opp for dette.
Vi tilbyr:
- Ordnede arbeidsforhold i en profesjonell bedrift.
- Solid arbeidsgiver med høye ambisjoner for fremtiden.
- Mulighet for påvirkning og utvikling, og bidra til at vi blir enda bedre innenfor anbudsarbeid.
- Godt arbeidsmiljø.
Interessert? Ta kontakt med Tilde Rusten for ytterligere informasjon. På grunn av GDPR kan vi ikke motta CV og søknad på mail.
Har du relevant fagkompetanse og lyst på jobben? Søk!
Bemanningsbyraaet er et anerkjent rekrutteringsselskap og ett av Norges beste vikarbyrå. Vi rekrutterer til faste og midlertidige stillinger innen områdene kontor og administrasjon, økonomi og regnskap, IT, kundeservice, salg og marked, lager, logistikk og industri.
Når du blir innkalt til intervju hos oss vil vi i tillegg til intervjusamtalen gjennomføre tester hvor du får vist hvilke evner og egenskaper du har som er relevante for stillingen. Du vil få en coachplan som anbefaler deg hva du kan gjøre for å oppnå størst mulig suksess i denne og fremtidige jobber. Dersom du ikke får tilbud om stillingen du har søkt, har vi kanskje andre stillinger som kan være av interesse for deg. Gjennom rekrutteringsprosessen vil du utvikle din selvinnsikt slik at du vil være bedre forberedt til fremtidige møter og intervjuer. Bemanningsbyraaet finner den jobben som passer best for deg. For mer informasjon, se bemanningsbyraaet.no